خانهاخبار
گوگل پیکسل بهترین دوربین گوشی‌‌های موبایل را دارد

گوگل پیکسل بهترین دوربین گوشی‌‌های موبایل را دارد

گوگل در کنفرانس امشبش از گوشی جدیدش رونمایی کرد؛ گوشی‌ای که به گفته گوگل دوربینش بهترین دوربین در گوشی‌هایی است که تاکنون تولید شده‌اند.
۱۳۹۵/۷/۱۳

image

 

گوگل بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان از دو گوشی جدیدش رونمایی کرد. پیکسل‌های گوگل مدت‌هاست که بر سر زبان‌ها هستند و امشب بالاخره با پیکسل و پیکسل ایکس‌ال آشنا شدیم. گوگل در کنفرانس خود ادعا کرد که پیکسل بهترین دوربین بین گوشی‌های موبایلی را دارد که تاکنون تولید شده‌اند. امتیازی که وب‌سایت معتبر DxOMark به دوربین این گوشی داده است نیز این ادعا را تایید می‌کند.

DxOMark وب‌سایتی تخصصی است که در زمینه دوربین‌های حرفه‌ای، دوربین‌های موبایل و انواع لنزها فعالیت می‌کند. این وب‌سایت بر اساس تست‌های مختلفی که روی دوربین‌ها انجام می‌دهد، آن‌ها را بر اساس امتیازشان دسته‌بندی می‌کند. بر این اساس گوگل پیکسل با دوربین 12.3 مگاپیکسلی‌اش توانسته بالاتر از تمام رقیبان قرار بگیرد. لیست برترین دوربین‌های موبایل بر اساس امتیازدهی این سایت را در ادامه مشاهده می‌کنید.

نام گوشیامتیاز کسب شده در DxOMark
Google Pixel89
HTC 1088
Samsung Galaxy S7 edge88
Sony Xperia X Performance88
Moto Z Force87
+Samsung Galaxy S6 edge87
Sony Xperia Z587
Apple iPhone 786
LG G586
Samsung Galaxy Note V86
Samsung S6 edge86

البته این سایت هنوز دوربین گوشی‌هایی مانند Galaxy Note7، iPhone 7 Plus و Xperia XZ و LG V20 را آزمایش نکرده است و شاید با آزمایش دوربین این گوشی‌ها جایگاه گوگل پیکسل نیز تغییر کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (72 نظر)

علیرضا

۱۳۹۵/۱۱/۹
دوربین LG G5 و XPERIA XZ از گوگل پیکسل قویتره.چون حالت دستی این دو گوشی خیلی عالین.به قول دوست عزیزمون که فرمودند باید دوربین رو از حالت اتوماتیک در بیاریم و حالت دستی رو فعال کنیم.منم با نظر ایشون کاملا موافقم? اگر گوشی با کیفیت دوربین عالی و بهتر از دیگر پرچمدار ها نیاز دارید در خرید SONY و LG شک نکنید.با تشکر.

پبتبتبتبتیوبتبت

۱۳۹۵/۹/۸
فقط HTC

Sobhan

۱۳۹۵/۷/۲۴
بله ايفون ٧انجام شده ، بنده گفتم ايفون٧پلاس بررسي نشده و نوت ٧ .اون نوتي كه ميبينيد نوت وي هست ، نوت٧نيست

Ali.sh

۱۳۹۵/۷/۱۸
هم ايفون ٧ و هم نوت ٧ رو قبل از اين انجام داده تو همين ليست بنچمارك بالايي اسم هر دو شون هست

Ali

۱۳۹۵/۷/۱۷
داداش من یه سوال دارم تا حالا S7 edge دستت گرفتی که از جنس بنجل حرف میزنی؟
من عموم موبایل فروشی داره من خودم S7 edge و با همه ی پرچم دارا مقایسه کردم(به جز آیفون7)اصلا در حدی نبودن که بشه دربارشون حرف زد.