خانهاخبار
تماشا کنید: جولیا ولوچه؛ نسخه اسپرت آلفارومئو جولیا

تماشا کنید: جولیا ولوچه؛ نسخه اسپرت آلفارومئو جولیا

نمایشگاه پاریس: Giulia Veloce نام اسپرت جدیدی از خانواده جولیاست که مختص بازار اروپا، آفریقای جنوبی و خاورمیانه ساخته شده است.
۱۳۹۵/۷/۱۲

جولیا تنها سدانی است که آلفارومئو روی خط تولید دارد. این ایتالیایی، که از همین امسال تولید آن شروع شد، تادیروز تنها دو مدل داشت؛ یکی مدل پایه با انجین 2.0 لیتری توربو و دیگری مدل گران‌قیمت و پرقدرت Quadrifoglio با انجین 503 اسبی 2.9 لیتری توئین توربو که بدست مهندسان فراری ساخته شده است. اما در نمایشگاه پاریس، آلفارومئو از سومین مدل جولیا برای نخستین‌بار رونمایی کرد؛ مدلی که مابین دو نسخه دیگر جولیا قرار می‌گیرد.

جولیا ولوچه در نسخه بنزینی، همان انجین توربو 2.0 لیتری مدل‌های پایه را دارد که یعنی باید منتظر قدرتی در حدود 280 اسب‌بخار و گشتاور 400 نیوتن‌متر باید باشیم. جولیا ولوچه همچنین به‌صورت استاندارد با سیستم محرکه AWD اختصاصی آلفارومئو (Q4) و با گیربکس 8 سرعته اتومات تحویل مشتریان می‌شود.

در کابین جولیا ولوچه ، آلفارومئو تنها با جزئیات بازی کرده و چیزهایی مانند تریم آلومینیومی و روکش جدید فرمان و چرم‌های مشکی‌رنگ را در اختیار مشتریان قرار داده است. البته صندلی‌های جولیا ولوچه از نوع اسپرت بوده و کاملا با نسخه‌های پایه جولیا متفاوت است. از آنجایی که این ایتالیایی رقیب کاملا جدی برای خودروهایی مانند ب‌ام‌و سری3 ، مرسدس C-class و آئودی A4 است به همین دلیل آلفارومئو تجهیزات استاندارد خوبی برای آن درنظرگرفته مانند مانیتور 6.5 اینچی با نویگیشن، ترمز کمکی، پیشگیری از تصادف، هشداردهنده تغییرلاین، کروز کنترل هوشمند با تابلوخوان و ... .ثبت‌نام برای این خودرو در اروپا هم‌اکنون آغاز شده است ولی تحویل آن در ابتدای 2017 خواهد بود.

 

image

در کانال‌های اینستاگرام و تلگرام ما، خبرهایی هست که شما از آن بی‌خبرید!

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مَـڹ از تَـبـآرِ غُـربَـتَـم

۱۳۹۵/۷/۱۳
ماشین باحالیه جَوون پسنده !
من پشت مدل قبلیش نشستم ، خیلی باحاله
نرمه