خانهاخبار
اچ‌تی‌سی به زودی خانواده گوشی‌های Ocean را معرفی خواهدکرد

اچ‌تی‌سی به زودی خانواده گوشی‌های Ocean را معرفی خواهدکرد

شاید بتوانیم بگوییم در حق اچ‌تی‌سی در بازار تلفن‌ها هوشمند اجحاف شده است. اما این موضوع دلیل نمی‌شود این شرکت دست از تلاش بردارد و به سراغ نوآوری‌های جدید نرود. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا نگاهی به تلاش جدید اچ‌تی‌سی داشته باشیم.
۱۳۹۵/۷/۵
image

هفته گذشته برای اولین بار یک ویدئو از گوشی مرموز اچ‌تی‌سی منتشر شد که HTC Ocean نام داشت. از آنجایی که این گوشی که در کناره‌های خود دکمه‌ای ندارد، می‌توان با استفاده از پنل‌های لمسی در لبه‌ها و ژست‌های حرکتی، بخش‌های مختلف مثل صدا و یا میزان روشنایی صفحه نمایش را کنترل کرد. این ویدئو و جذابیت‌های این گوشی در هفته گذشته سر و صدای زیادی به وجود آورد اما تا پیش از این به نظر می‌رسید تنها با یک کانسپت از طرف اچ‌تی‌سی روبرو هستیم. تا اینکه امروز مشخص شد اچ‌تی‌سی در حال ساخت این گوشی و یا بهتر است بگوییم خانواده Ocean است.

به نقل از حساب کاربری LlabTooFeR در توییتر، این گوشی‌ها با نام‌های Ocean Note، Ocean Smart و Ocean Master عرضه خواهندشد. جدا از این اسم‌ها متاسفانه LlabTooFeR اطلاعات بیشتری از این گوشی‌ها منتشر نکرده و دقیقا نمی‌دانیم فرق این گوشی‌ها چه خواهدبود. ولی با توجه به نحوه نام گذاری این سه گوشی، می‌توان حدس زد مدل اسمارت نسخه پایه از سری خانواده Ocean باشد. Ocean Note نیز احتمالا نمایشگر بزرگ خواهد داشت و بعید نیست برای رقابت با سری گوشی‌های گلکسی نوتِ سامسونگ، مجهز به یک قلم لمسی نیز شده باشد. گوشی Ocean Master نیز احتمالا برترین گوشی از سری گوشی‌های Ocean خواهدبود و ممکن است پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی نام بگیرد.

هم اکنون اچ‌تی‌سی در حال آماده شدن برای عرضه گوشی‌های پیکسل است که ۱۳ مهر ماه باید منتظر معرفی آنها از طرف گوگل باشیم. غیر از آن، این شرکت اخیرا دو گوشی دیزایر معرفی کرد و حال به نظر می‌رسد زمان مناسبی برای توسعه نهایی گوشی‌های Ocean باشد. در ادامه از شما دعوت می‌کنیم نگاهی داشته باشید به ویدئو زیر که یکی از گوشی‌های Ocean را نمایش می‌دهد.

شما درباره این گوشی‌ها چه فکر می‌کنید؟ آیا این گوشی‌ها می‌توانند سود خوبی برای اچ‌تی‌سی به همراه داشته باشند؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (43 نظر)

احمد

۱۳۹۵/۷/۸
4g
ولین گوشی اندروید
دومین گوشی که می شه اسمش سمارت فون گذاشت (اولیش اپل بود)
دوربین دوگانه
سپیگرهای بووم سوند و ستریو
.
.
.
حالا سامسونگ چی؟
استفاده از عنبیه خب قبلا تو لومیا بود
اثر انگشت قبلا موترلا استفاده کرد
صفحه اوملد تنها نواوری این برند بود
بقیه موادرش کپی کردنه
.
.
.
اپل:
ارجاعتون می دم به سخت بزرگان:"اپل نیومده چیز حدیدی درست کنه اومده چیز های موجود رو ارتقا بده"
اولین گوشی سمارت فون دنیا
3d تاچ که بخاطر عدم رعایت استفاده از تکنولوژی یک شرکت دیگه ازش شکایت شد
حذف جک صدا قبلا هم حذف شده ولی نواوری نبود
اثر انگشت: بهبود اثر انگشت موترلا وگرنه نواوری نبود همون ارتقا محسوب می شه
.
.
.

yh

۱۳۹۵/۷/۸
اولین گوشی با سیستم عامل ویندوز
اولین گوشی با سیستم عامل اندروید
اولین گوشی با دو سیستم عامل
اولین گوشی با بدنه یکپارچه فلزی
اولین اولترا پیکسل
اولین حسگر اثر انگشت
اولین دو دوربینه
اولین پلی کربنات
اولین گوشی هوشمند با صفحه لمسی

milad

۱۳۹۵/۷/۷
واقعا اگر درست دقت کنید میبینید که htc همیشه نواوری بسیاری تو گوشیاش داشته که کسی اهمیت نداده اما وقتی بقیه شرکتها از اون نو اوری تقلید کردند همه استفبال کردند چند نمونش حسگر انگشت پشت گوشی اولین بار در htc one max بود ، قبل از ایفون 6 گوشی htc one m8 رونمایی شد و 6 ماه بعد همه دیدند ولی به زبان نیاوردن که طراحی ایفون 6 خیلی ماهرانه از اون تقلید کرده بود ، حسگر دوتایی دوربین هم در htc one m8 به صورت امروزی قرارداشت و چندین مورد دیگه که تو ذهنم نیست الان اما متاسفانه داره ورشکست میشه چون عوام تعیین کننده این هستند که کدوم محصول تو رنج زیر هزار دلار موفق بشه و خوب اون محصول در گوشی ایفون سامسونگ و هوای هستش

Htc

۱۳۹۵/۷/۷
خدایی بهترین و با کیفیت ترین برند تو دنیاست❤❤

MYi7

۱۳۹۵/۷/۷
Yh کاری به کامنت های خنده دارت ندارم ولی این 70%تکنولوژی ای که میگی از کجا دراوردی؟دقیقا htc چه انقلابی رو انجام داده تو دنیای اسمارت فون ها که بقیه بخوان مدیونش باشن؟؟؟(از زمان قبل تا همین htc10)