خانهاخبار
افت شدید قیمت کاذب آیفون 7 در بازار ایران

افت شدید قیمت کاذب آیفون 7 در بازار ایران

کاهش قیمت آیفون‌های جدید اپل، iPhone 7 و iPhone 7 Plus، در بازار ایران ممکن است خبر جذابی برای طرفداران این گوشی‌ها باشد. در ادامه همراه ما باشید تا از آخرین قیمت این گوشی‌ها باخبر شوید.
۱۳۹۵/۷/۴

پس از ورود زودهنگام آیفون‌های جدید به بازار ایران و گذشت حدود یک هفته، اکنون شاهد افت قیمت آیفون 7 و آیفون 7 پلاس هستیم. بر این اساس هم اکنون می‌توانید آیفون‌های جدید را با قیمت‌های زیر در بازار خریداری کنید:

image

 

آیفون 7

 32 گیگابایت 3100000 تومان

128 گیگابایت 3470000 تومان

128 گیگابایت مشکی 3600000 تومان

128 گیگابایت جت بلک 8500000 تومان

 

آیفون 7 پلاس

32 گیگابایت 5000000 تومان

128 گیگابایت مشکی 6200000 تومان

256 گیگابایت مشکی 9600000 تومان

 

مثل همیشه پیشنهاد می‌کنیم عجله‌ای برای خرید نداشته باشید تا قیمت‌ها به قیمت واقعی نزدیک‌تر شوند.

 

 

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (145 نظر)

پدرام

۱۳۹۵/۱۱/۴
درود بر شرفت به نکات بسیار خوبی اشاره کردید من عاشق آیفونم چون هم زیباست هم تکنولوژی خیلی خوبی داره هم بسیار با کیفیته ولی از پر کردن جیب دلال ها و گرون فروشان بیزارم و دوست دارم با قیمت واقعیش بخرمش و برای دل خودم نه خود نمایی.

قاسم

۱۳۹۵/۸/۲۹
من ایفون 7دارم همش دروغه بهترین گوشی دنیاست اینهمه چرت وپرت هم نگین

Asal

۱۳۹۵/۸/۲۷
اگه بخواين ايفون6س بگيري دقيقا مثل 6 هستش چون من هر وقت از ايفون هر گوشي جديدي بياد من سريع ميگيرم و ايندفعه كه 6س اومد گرفتمش ديدم انگار 6 بود فقط دوربينش يكم تغيير كرده بود

امیر

۱۳۹۵/۸/۱۲
سلام به دوستان گل .
به نظر من جامعه ما دچار یک توهم و خوددرگیری مضمن شده که نمی تونه بخشی از کمبودهای شخصی افراد رو علی الخصوص قشر جوان رو رفع کنه. و به صورت توده ای عظیم از عقده ها و کمبودهای مالی و مادی بروز کرده.
ماده به نوبه خودش مجذوب و دلچسبه و عقل همیشه فریب اونو خورده.
جامعه ای که هیچ فضای تفریحی و تخلیه نیازهای اولیه و حتی ثانویه برای فرد نداشته باشه. خلاصه میشه تو موبایل و لب تاپ و تکنولوژی.... . درحال که در جوامع متمدن تر گوشی هم مثل دستمال توالت جزو نیازهای روزمره و معمولی محسوب میشه و نیازی به خودنمایی و فخر فروشی و ابراز وجود برای بالا بردن سطح شعور و فرهنگ کاذب در طرف نداره.
کسری ها و خلع هایی که در ما وجود داره گاهی می خواهیم با مادیات پوشش بدیم. که این هم نوعی از خودنمایی ما ایرانی هاست که همیشه مثل طبل تو خالی بوده. آقای (متین احمدی) درست می فرمایند. ما ایرانیا نه آینده نگر هستیم و نه به خودمون رحم میکنیم. فقط به فکر این هستیم که ظاهر قضیه رو رنگ و لعاب بدیم و با اپلی یا هرکوفتی که در دست داریم قدرت نمایی و خودنمایی کنیم.
من خودم مهندس الکترونیک هستم و با موضوع تکنولوژی به نوعی ارتباط مستقیم دارم. پیشنهاد میکنم گول برند و نام و مارک و کارخانه و هر کوفتی که بهش نسبت می دهند رو نخورید. اندروید هم خوبه. فقط باید بلد باشیم خوب ازش مراقبت کنیم.
و اینکه من مخالف تکنولوژی روز نیستم. فقط جیب این دلال های بی پدر و مادر که معلومم هست کیا هستند رو پر از پول نکنیدو بزارید اینقدر اجناسشون بمونه تا کاهش قیمت به شکل حقیقی رخ بده.
ببخشید اگر غلط املایی داشتم و یا به کسی بی احترامی کردم.
;)

Arshiya

۱۳۹۵/۸/۷
بله الان به سه و دویست رسیده