خانهاخبار
حل موقت مشکل گلکسی نوت 7 با به‌روزرسانی نرم‌افزاری

حل موقت مشکل گلکسی نوت 7 با به‌روزرسانی نرم‌افزاری

در راستای اقدامات سامسونگ برای جلوگیری از آسیب بیشتر Galaxy Note 7 به خریداران، حالا نوبت به انتشار به‌روزرسانی نرم‌افزاری رسیده است. این به‌روزرسانی از رسیدن شارژ باتری به ۱۰۰ درصد جلوگیری می‌کند که باعث رسیدن حرارت کمتر به باتری و پیشگیری از انفجار احتمالی آن می‌شود.
۱۳۹۵/۶/۲۴

خبرهای منتشرشده در روزهای اخیر نشان می‌دهد سامسونگ تمام توان خود را به کار بسته تا جلو حواشی ایجادشده برای گلکسی نوت۷ را بگیرد. گوشی‌های معیوب فراخوانده شده‌اند و سامسونگ برای کاربرانی که گوشی آنها نیاز به تعویض داشته هدیه‌ای نیز در نظر گرفته است.

اما طبیعتا تا زمان جمع‌آوری همه دستگاه‌های گلکسی نوت۷ معیوب از سطح بازار زمان بیشتری نیاز است. سامسونگ خبر داده که برای خریداران نوت۷ در کره جنوبی یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری منتشر می‌کند تا از شارژ شدن باتری گوشی بیش از ۶۰ درصد جلوگیری کند. بدین ترتیب گوشی به حرارت لازم برای انفجار در حین شارژ شدن نمی‌رسد و خطری صاحب آن را تهدید نخواهد کرد.

image

البته که این راه حلی موقتی است و بعد از جمع‌آوری تمام گوشی‌های معیوب از سطح بازار شرایط دوباره به حالت عادی بازمی‌گردد. مشخص نیست که سامسونگ این به‌روزرسانی نرم‌افزاری را برای خریداران نوت۷ در دیگر کشورها نیز منتشر می‌کند یا نه. به‌هرحال حدود یک هفته دیگر یعنی ۲۰ سپتامبر به‌روزرسانی مذکور در کره جنوبی منتشر می‌شود تا بیش از پیش جلو خطراتی گرفته شود که از گلکسی نوت۷ به سمت کاربران روانه شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

بهادر

۱۳۹۵/۶/۲۷
اگه حال نکنه سی پی یو ایفونو خراب خیریب میزنه که ایفون شاخ نشه واسش(جالب توجه کسایی که نمی دونن قلب گوشی های ایفون رو سامسونگ میزنه)

blackboard

۱۳۹۵/۶/۲۷
میگن داعش هم داره نوت 7 پخش می کنه بین مردم سوریه و عراق حتی ممکنه یک محموله هم بفرسته ایران .خخخ

vlid

۱۳۹۵/۶/۲۷
سلام نوت5 خریدارم 10000000

kamyabpc

۱۳۹۵/۶/۲۵
سامسونگی ها گوشی ریفربیشد (رفرش) تون مبارک خخخخخخخخخخ
سه میلیون بدی گوشی رفرش بخری خخخخخخخخخخخ
واقعا جالبه تو نوع خودش بی نظیره

Arya

۱۳۹۵/۶/۲۵
راه حل از این ذهتر نمیشه.یا میتونستن بگن که بیشتر از 5متر به گوشیتون نزدیک نشین