خانهاخبار
اولین محموله از گلکسی نوت 7های تعویض شده در راه است

اولین محموله از گلکسی نوت 7های تعویض شده در راه است

سامسونگ در تمام تاریخ فعالیتش دورانی تاریک‌تر از سال 2016 سپری نکرده است. اخبار انفجار گجت‌های این برند یکی پس از دیگری به صورت زنجیره‌ای در حال انتشار هستند. خوشبختانه اولین محموله از نوت 7های تعویض و تعمیرشده راهی پرتغال می‌شود و به زودی بقیه دنیا نیز گوشی‌هایشان را دریافت می‌کنند.
۱۳۹۵/۶/۲۲

همه چیز از یک آتش‌سوزی ساده شروع شد که احتمالا به خاکسترشدن رویاهای سامسونگ برای فروش بی‌سابقه گلکسی نوت 7 ختم می‌شود. این فبلت یکی از بزرگ‌ترین امیدهای کره‌ای‌ها برای رقابت با آیفون‌های 2016 بخصوص 7 پلاس بود. ابتدا تعدادی گزارش آتش‌سوزی و نقص باتری، سپس آتش‌گرفتن خودرو جیپ و وسایل یک هتل در استرالیا همه دست به دست هم دادند تا استفاده از نوت 7 در پروازهای استرالیا ممنوع اعلام شود! در برخی دیگر کشورها نیز از اتصال گوشی به پورت‌های USB‌ هواپیما و شارژ مجدد دستگاه حین پرواز ممانعت به عمل می‌آید و در مجموع چهره‌ای تروریست‌گونه از نوت 7 در چشم کاربران ساخته است!

image

البته که سامسونگ نگران از دست‌دادن محبوبیت خود میان کاربران اینترنت و طرفداران پر و پا قرص نیست زیرا ما همه می‌دانیم که مشکل صرفا از باتری است و با تعویض آن دیگر مشکلی وجود ندارد. نگرانی سامسونگ از عمده کاربرانی است که مطالعه‌ای در این خصوص ندارند و فقط خبر آتش‌گرفتن نوت 7 را شنیده‌اند و برای همیشه از خریدش منصرف می‌شوند!

image

خبرهای خوبی برای کاربرانی که نوت 7 را پیش‌خرید کرده بودند یا پس از خرید دوباره به نمایندگی پس داده‌اند در راه است. اولین محموله از نوت 7های تعمیرشده حدودا یک هفته دیگر به دست کاربران پرتغالی می‌رسد. اما مشکل دیگری که گریبان‌گیر سامسونگ شده کاربران ایالات متحده هستند. امریکایی‌ها یکی از بزرگ‌ترین بازارهای سامسونگ را تشکیل می‌دهند که چشم‌پوشی از آن کاری بس مشکل است. به نقل از منابع رسمی، کاربران امریکایی برای تحویل گوشی‌های خود به نمایندگی‌های سامسونگ متقاعد نمی‌شوند! آن‌ها نگرانند که پروسه تعویض گوشی‌ها زمان‌بر باشد یا این‌که با مشکلاتی برای خرید و فروش گوشی مواجه شوند.

image

البته که روند تعویض گوشی‌ها بسیار زمان‌بر است زیرا حالا دیگر پای کمیته حفاظت از امنیت مصرف‌کنندگان امریکا نیز به این پرونده باز شده است. این کمیته می‌خواهد خرید و استفاده از نوت 7 را موقتا ممنوع کند تا از تعویض آن‌ها با نمونه‌های تعمیرشده مطمئن شود. در این صورت کمپانی سامسونگ پس از تعویض گوشی‌ها باید آن‌ها را به این کمیته تحویل دهد تا در صورت تایید کیفیتشان وارد بازار امریکا شوند. سامسونگ برای ترغیب کاربران به تحویل نوت 7 دو راه جلوی پایشان گذاشته است. راه اول این‌که یک گلکسی جی به صورت امانت تحویل گیرند تا نوت 7 تعویض شود یا این‌که یک گلکسی اس7 یا اس7 اج بخرند. در صورتی که گزینه دوم را انتخاب کنند پول تمام لوازم جانبی که برای فبلتشان خریده‌اند به آن‌ها بازگردانده می‌شود و اختلاف قیمت دو دستگاه و یک گیفت‌کارت 25 دلاری نیز به آن‌ها تقدیم می‌شود.

image

نظر شما درباره حاشیه‌های پیرامون نوت 7 چیست؟ آیا این اخبار می‌توانند فروش فبلت سامسونگ را تحت الشعاع قرار دهند؟ با توجه به این‌که آیفون 7 امسال نوآوری ویژه‌ای ارائه نکرده به نظرتان ضعف سامسونگ در عرضه نوت 7 چقدر به فروش پرچمدار کوپرتینویی‌ها کمک می‌کند؟ آیا شما نوت 7 خود را به نمایندگی‌های سامسونگ پس داده‌اید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (42 نظر)

علیرضا

۱۳۹۵/۸/۱۲
نوت ۷ یک هیولای ب تمام معنا بود ولی متاسفانه مشکلاتی ک براش پیش اومد مسیر پیشرفت و براش ب دره جهنم منتهی کرد اما هیچ چیز از ارزش های سری نوت کم نمیشه و من منتظر نوت۸میمونم چون واقعا ارزش صب کردن و داره کلا برند نوت با اس قابل مقایسه نیس

وحید

۱۳۹۵/۷/۷
من نوت ۷ رو حدود ۳ هفته پیش خریدم، اما برای تحویل دادنش مراجعه نکردم ( گارانتی همراه سرویس خاورمیانه هست)، سه روزه که آپدیت شده و اجازه شارژ بیش از ۶۰ درصد نمیده
اگر گوشی موقت از سری نوت بود حتما تحویل میدادم تا باطری رو تعویض کنن

فرهاد

۱۳۹۵/۶/۲۶
آره ديگه حتما بيخودى درآمدش با دولت آمريكا كه جهانو قورت داده برابرى ميكنه. وقتى اين مشكل مسخره رو هم نداشت ديده بوديمش.. برو عمو

علی

۱۳۹۵/۶/۲۶
قطعا اگر سامسونگ این مشکل براش پیش نیومده بود ایفون الان نابود شده بود

kimi

۱۳۹۵/۶/۲۵
نوت ٧ ها درست شدن شما حرف نزنین بهتره (دوستانی كه از بقیه ی برند ها استفاده میكنن)