خانهاخبار
با جک 3.5 میلی متری خداحافظی کنید؛ AirPod جدید اپل معرفی شد

با جک 3.5 میلی متری خداحافظی کنید؛ AirPod جدید اپل معرفی شد

اپل در کنفرانس امشب خود ایرپادهای جدیدش را که مجهز به درگاه لایتنینگ هستند، معرفی کرد. همچنین از هندزفری‌های بی‌سیم اپل با نام AirPod رونمایی شد.
۱۳۹۵/۶/۱۷
image

اپل ایرپادهای مخصوص خود را همراه با عرضه آیفون 7 به‌روزرسانی کرده است تا بتوانند با تغییرات آیفون جدید همگام شوند.

همان‌طور که پیش از این حدس زده می‌شد، جک 3.5 میلی‌متری صدا از آیفون‌های سال 2016 اپل حذف شد و از این پس یا باید از مبدل جک 3.5 میلی‌متری به لایتنینگ استفاده کنید و یا به سراغ هدفون‌هایی بروید که اتصال لایتنینگ دارند. راه حل دیگر نیز استفاده از هدفون‌های بی‌سیم است. البته اپل پیش از این انتقادات در مورد عدم آمادگی کامل افراد برای مهاجرت به هدفون‌های بی‌سیم را شنیده است و قرار است در بسته‌بندی آیفون‌های جدید یک مبدل جک 3.5 میلی‌متری به لایتنینگ وجود داشته باشد. ایرپادهای جدید داخل بسته‌بندی محصول نیز با جک 3.5 میلی‌متری به دستگاه متصل می‌شود.

اگر هم علاقه‌ای به درگیری با سیم‌های هدفون خود ندارید، اپل هندزفری جدیدی با نام AirPod معرفی کرده است که در واقع ورژن بدون سیم EarPod است. شما می‌توانید ایرپادهای بی‌سیم اپل را داخل گوش خود قرار دهید و بدون نیاز به هیچ سیمی به موسیقی گوش دهید.

image

AirPod‌های جدید به راحتی به آیفون یا اپل واچ شما متصل می‌شود، کافی است که دکمه Connect روی جعبه آن‌ها را فشار دهید و شروع به استفاده از آن کنید. البته برای استفاده از این قابلیت باید دستگاه اپلی شما سیستم‌عامل iOS 10، watchOS 3 یا macOS Sierra را داشته باشد. این جعبه نگهدارنده ایرپاد تنها یک محافظ نیست، بلکه می‌توان آن را نوعی پاوربانک برای هندزفری‌های جدید اپل دانست. به گفته اپل باتری داخلی ایرپادها برای 5 ساعت استفاده کافی است، اما اگر شارژشان به پایان رسید می‌توانید آن‌ها را داخل جعبه قرار دهید تا دوباره شارژ شوند. جعبه نگهدارنده AirPod برای 25 ساعت شارژ مجدد در خود انرژی ذخیره می‌کند.

ایرپادهای بی‌سیم اپل هر کدام به حسگر دوگانه شتاب‌سنج و حسگرهای اپتیکال مجهز شده‌اند تا کاربر بتواند به راحتی بدون تماس با گوشی، سیری را فعال کند. از طریق میکروفون پایین ایرپاد می‌توانید با سیری تعامل کنید.

قیمت AirPod اپل 159 دلار خواهد بود و عرضه آن از ماه اکتبر آغاز می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

معین

۱۳۹۵/۶/۲۳
اپل کلا علاقه ی خاصی داره به این نوع کار ها مثلا توی ایپد هاش کیبورد صد و پنجاه دلاری و قلم صد دلاری میذاشت
بعدشم الان واقعا این airpods چه چیز عجیب و غریبی یا چه تکنولوژی خاصی داره که این قیمتشه؟

معین

۱۳۹۵/۶/۲۳
انقلابببببببب؟ بعد از حدود هشت سال که گوشی های اندرویدی شبیه این رو داشتن حالا اپل هم از اینا درست کرده بهش میگن انقلاببببب؟

محمد

۱۳۹۵/۶/۲۱
هیچ هندزفریی توش نیس

محمد

۱۳۹۵/۶/۲۰
بهانه جدید اپل برای سر کیسه کردن مردم

امید

۱۳۹۵/۶/۲۰
ایرپادهای بی سیم یک "انقلاب" در زمینه کاهش لوازم جانبی متصل به گوشی های هوشمند است.
احسنت.