خانهاخبار
سامسونگ موقتا تولید گلکسی نوت 7 را متوقف می‌کند

سامسونگ موقتا تولید گلکسی نوت 7 را متوقف می‌کند

گلکسی نوت 7 پس از ماه‌ها انتظار معرفی شد و فروش بسیار خوبی را در روزهای اول تجربه کرد. متاسفانه اخبار متعددی درباره انفجار این گوشی منتشر شد تا جایی که توجه مدیران سامسونگ را نیز به خود جلب کرد. به همین دلیل فعلا تولید این گوشی متوقف می‌شود.
۱۳۹۵/۶/۱۱

پرچمدار فبلت‌های سامسونگ، گلکسی نوت 7، آمار پیش‌فروش خارق‌العاده‌ای از خود به جای گذاشته و حتی رکورد گلکسی اس 7 را نیز شکسته است. جالب است بدانید که اپراتورهای داخلی کره جنوبی بیش از 400 هزار نسخه از این گوشی را تا پیش از تاریخ رسمی رونمایی، 19 اوت، سفارش داده بودند که نوعی رکورد محسوب می‌شود. متاسفانه خبرگزاری محلی کره، YNA، خبر از تاخیر در عرضه محصولات سامسونگ می‌دهد. در ادامه ابعاد مختلف ماجرا را بررسی می‌کنیم. با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

طی روزهای گذشته چند نمونه از نوت 7های فروخته شده منفجر شده‌اند و کاربران را تا حدودی نگران کرده‌اند. وب‌سایت فون‌آرنا هم حین نقد و بررسی گوشی به یک مشکل عجیب نرم‌افزاری برخورد کرد که مانند تصویر بالا رنگ‌های نمایشگر را بهم ریخته و گوشی را به طور کامل از کار می‌اندازد. در ابتدا انگشت اتهام سمت دشمنان سامسونگ بود که در حال شایعه‌سازی پیرامون پرچمدار این کمپانی هستند اما پس از گذشت چند روز ماجرا جدی‌تر شد و مدیران سامسونگ هم واکنش نشان دادند.

image

به گرازش YNA اپراتورهای بزرگ کره از جمله SK Telecom ، KT وLG Uplus  هیچ گوشی جدیدی از آغاز این هفته دریافت نکرده‌اند. مسئولان سامسونگ در حال بررسی موضوع هستند تا متوجه شوند که مشکل از کجاست و پس از آن با سرعت تولید فبلت را از سر بگیرند.

image

کارشناسان درگاه USB-C را مقصر انفجارهای اخیر می‌دانند. از آن‌جایی که مهم‌ترین تفاوت نوت 7 با گلکسی اس7 اج اضافه‌شدن همین درگاه است تنها توضیح منطقی عملکرد ضعیف پورت است. اگرچه USB-C مزیت‌های قابل توجهی دارد اما به شارژرها و کابل‌های غیراصل و تقلبی واکنش شدیدی نشان می‌دهد و تاکید کمپانی‌ها همیشه بر این است که کاربران تا جای ممکن از شارژرهای اوریجینال استفاده کنند.

نظر شما درباره گلکسی نوت 7 چیست؟ به نظر شما مشکل از کجاست؟ آیا اخباری از این قبیل می‌توانند شما را از خرید گوشی دلسرد کنند یا همچنان جایی محکم برای نوت 7 در سبد خرید خود در نظر گرفته‌اید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (73 نظر)

P.E.G

۱۳۹۵/۸/۲۰
به نظر من اینا همش تقصیر جی ال ایکس هست اخه سامسونگ و جی ال ایکس با هم جرشون بود به خاطر همین سامسونگ تو فکرش بود که یهو پوکید

ALI X

۱۳۹۵/۸/۲۰
سلام بنظره من بهتره این گوشی متوقف بشه اصلا وارد بازار نشه خیلی ها بخدا پول مفت میدن بخاطره این اخرشم دوباره منفجر میشه کلا این گوشی نیاد بهتره با تشکر

محمد

۱۳۹۵/۷/۲۵
سلام. من عاشق شرکت ساسونگ و گوشی ها و تبلت ها و فبلت های بسیار پرقدرتش هستم . به نظر من بهترین گوشی دنیا از هر لحاظ galaxy note 7 هست و فقط یه کسی که سرش تو این کارها باشه میفهمه که بهترین گوشی دنیا این گوشیه نه apple 7s یا .. بهترینن . کمپانی سامسونگ اشتباهی کرده که امکان داره هر شرکتی این کار رو بکنه و دلیلی نداره که از بهترین گوشی دنیا دلسرد بشیم و من مطمئنم که سامسونگ نسخه ی سالشمو میده بیرون و به شما هم پیشنهاد میکنم که اگه پول کافی دارید حتما این محصول رو خریداری کنید .

سورنا

۱۳۹۵/۶/۲۰
اهسنت لایک داره حرفت mys5

R.E

۱۳۹۵/۶/۱۶
خدایش دمت گرم حرف دل منو زدی1
بعضی از دوستان جوری میان اینجا دادو بیداد و دعوا میکنن که انگار اون شرکت برای خودشون یا باباشونه،آخه یکی نیست بگه که بابام جان تو اومدی اینجا دعوا کردی و به هم دیگه هم توهین کردی آیا با این کار شما شرکت سامسونگ یا اپل یا دیگر شرکتهای گوشی ساز معتبر جهان چیزی ازشون کم میشه یا چیزی بهشون اضافه میشه نه بخدا با دعوا و بی احترامی کردن شما به هم هیچیزی از این شرکتها کم نمیشه فقط تنها چیزی که کم میشه شخصیت شما عزیزان هست که سر هیچ و پوچ باهم دعوا میکنید!
هادی جان راست میگه خریدن گوشی سلیقه ایه و این همه دعوا و بی احترامی هم نداره درضم به نظر من مقایسه کردن میان دوگوشی از نظر من کار اشتباهی هست،مثلا یکی میاد اپلو با سامسونگ مقایسه میکنه اینکار مثل این میمونه که یکی بیاد بنزو با بی ام دبلیو مقایسه کنه هر انسانی میدونه که این کار اشتباهی هست چون این دوشرکت هرکدوم برای خودشون غول هایی هستن مثل شرکت های سامسونگ و اپل!
درآخر هم دوست دارم به همه دوستا خوب خودم بگم که اگر تا صد ساله دیگه هم(که انشاالله همهگی زنده و سلامت باشن)شرکتهای گوش ساز جهان گوشی بسازن بازم یک مشکل توشون پیدا میشه پس الکی اعصاب خودتونو خورد نکنید و به هم دیگه بی احترامی نکنید اونم برای یک چیز بی فایده!