خانهاخبار
انتشار اندروید 7 برای گوشی‌های اچ تی سی تا دو سه ماه دیگر

انتشار اندروید 7 برای گوشی‌های اچ تی سی تا دو سه ماه دیگر

شرکت تایوانی HTC تایید کرد که اندرید 7 در سه ماهه چهارم 2016 برای پرچمدارش، اچ تی سی 10 و گوشی‌های One M9 و One A9 منتشر می‌شود.
۱۳۹۵/۶/۶

تنها چند روز از انتشار رسمی اندروید 7 نوگت می‌گذرد و اکنون اچ‌تی‌سی جزئیاتی از چگونگی انتشار آخرین نسخه از اندروید 7 برای گوشی‌هایش منتشر کرده است.

این شرکت اعلام کرده که اندروید 7 در سه ماهه چهارم سال جاری، یعنی زمانی بین اکتبر تا دسامبر، برای پرچمدارش، HTC 10، منتشر می‌کند. این شرکت همچین خبر داده که پس از آن، آپدیت اندروید 7 برای گوشی های One M9 و One A9 منتشر می‌شود. نسخه‌های آنلاک این سه گوشی، پیش از نسخه‌های اپراتورها اندروید 7 را دریافت می‌کنند.

image

اچ تی سی پیشتر نیز خبر داده بود که این سه گوشی اندروید 7 را دریافت می کنند و حالا شفاف‌سازی زمانی دریافت آپدیت خبری خوش برای کاربران این گوشی‌هاست. البته فراموش نکرده‌ایم که این شرکت قرار بود 15 روز پس از انتشار اندروید 7 گوشی وان ای 9 را به این نسخه از اندروید آپدیت کند و حالا این اتفاق با تاخیری چند ماهه روی می‌دهد.

اندروید 7 نوگت تا کنون برای برخی از گوشی‌های نکسوس منتشر شده و ویژگی‌های جدید و بهبودهایی برای این گوشی‌ها به همراه داشته است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (21 نظر)

مسعود اخوان

۱۳۹۶/۱۲/۱۳
اندروید7 کی واسه گوشیu play میاد

عرفان

۱۳۹۶/۱۲/۸
برا من میاد اندروید هفت؟ گوشیم دیزایر816

عرفان

۱۳۹۶/۱۲/۸
من گوشیم دیزایر 816 هست برا من میاد ینی؟

امیر

۱۳۹۶/۵/۹
اندروید 7 نوقا واسه اچ تی سی ام 9پلاس نمیاد چرا؟؟

حسین

۱۳۹۵/۱۲/۵
سلام.گوشی من مدل بیلد نامبر 841 و مال telestra هست. میشه بگید کی اندروید 7 براش میاد؟