خانهاخبار
کدام گوشی‌های سونی به اندروید 7 آپدیت می‎شوند؟

کدام گوشی‌های سونی به اندروید 7 آپدیت می‎شوند؟

سونی به فاصله کمی از انتشار نسخه نهایی اندروید 7 لیست گوشی‌هایی را اعلام کرده است که قصد دارد جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید را برایشان منتشر کند، هرچند که هنوز تاریخ انتشار این آپدیت مشخص نیست.
۱۳۹۵/۶/۳

دو روز پیش گوگل نسخه نهایی اندروید 7 را برای گوشی‌های نکسوس، اندروید وان و تبلت پیکسل سی منتشر کرد.

از آنجا که سهم زیادی از دستگاه‌های اندرویدی را گوشی‌های غیرنکسوسی از برندهایی مثل سامسونگ، هوآوی، اچ‌تی‌سی، ال‌جی و سونی تشکیل می‌دهند، کاربران این برندها مشتاق‌اند ببینند نسخه جدید اندروید چه زمانی برای گوشی‌ آنها عرضه می‌شود.

image

چند ماه پیش HTC انتشار اندروید 7 نوگت برای HTC 10 ،One A9 و One M9 را تایید کرده بود. سامسونگ نیز به تازگی اعلام کرده است آپدیت اندروید 7 حدود دو تا سه ماه دیگر برای Galaxy Note7 منتشر می‎شود. اکنون شرکت سونی با انتشار بیانیه‌ای لیست دستگاه‌هایی را اعلام کرده که به اندروید 7 آپدیت می‌شوند، که به شرح زیر است:

فعلا سونی حرفی از امکان افزایش دستگاه‌های این لیست نزده است و به همین دلیل مشخص نیست گوشی‌های دیگر هم شانس دریافت اندروید 7 را دارند یا خیر.
اگر از کاربران گوشی‌های سونی هستید، به ما بگویید نام گوشی شما در لیست بالا وجود دارد یا خیر. آیا حاضرید برای داشتن نسخه جدید اندروید گوشی خود را عوض کنید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (86 نظر)

مهناز

۱۳۹۸/۸/۶
مدل گوشی من c2105 هست میدونم چند سالی هست که آپدیت جدید دریافت نکردم، باید چکار کنم؟؟ لطفا راهنمایی کنید

امین

۱۳۹۶/۸/۲۳
سونی c5اولتر اندروید 7رو دریافت میکنه، واقعا سونی به گوشیهای خودش اهمیت نمیده گوشی من 2016ست آنوقت سامسونگ گوشیهای 2016به آندروید 8ارتقاع یافتند

عباس

۱۳۹۶/۵/۲۷
سلام من دیروز XA گرفتم خیلی داغ میشه اپدیت اندروید نوقا هم نمیده
چکار کنم؟

Sina

۱۳۹۶/۲/۲۵
سلام من می تونم این ابدیت جدید روی سونیzنصب کنم

Milad

۱۳۹۶/۱/۲۸
سلام
من سونی ام 4دارم تو یکی از سایت ها زده بود که امکان داره آندروید 7شه ولی خواستم از شما بپرسم که میشه یا نه ممنون میشم جواب بدین