خانهاخبار
آیا نسخه نهایی اندروید 7 اول شهریور منتشر می‌شود؟

آیا نسخه نهایی اندروید 7 اول شهریور منتشر می‌شود؟

براساس اسنادی که از یک اپراتور مخابراتی به دست آمده است، این احتمال مطرح شده که نسخه نهایی اندروید 7 دوشنبه همین هفته برای دستگاه‌های نکسوس منتشر می‎شود.
۱۳۹۵/۵/۳۰

گوگل نسخه پیش‌نمایش اندروید N یا همان Nougat را کمی زودتر از روال همیشه برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد و به همین ترتیب نسخه‌های آزمایشی بعدی زودتر از سال‌های گذشته در اختیار آنها قرار گرفت.
تغییر در زمان‌بندی انتشار اندروید 7 این شایعه را تقویت کرد که گوگل قصد دارد جدیدترین نسخه سیستم عامل خود را در ماه اوت منتشر کند. براساس اطلاعاتی که از اپراتور کانادایی Telus درز کرده است گفته می‌شود اندروید 7 نوگت روز دوشنبه همین هفته (1 شهریور) برای Nexus 5X و Nexus 6P منتشر می‎شود.

image

از آنجا که شرکت‌های ال‌جی و هوآوی قرار است اول سپتامبر گوشی‌های جدیدشان را با اندروید 7 معرفی کنند، امید بسیاری وجود دارد که در هفته جاری شاهد رونمایی از نکسوس‌های جدید گوگل به همراه نسخه نهایی اندروید نوگت باشیم.
کاربران دستگاه‌های Nexus 9 ،Nexus Player ،Pixel C ،Nexus 5X ،Nexus 6 و Nexus 6P نسخه 7 اندروید را به صورت رسمی دریافت می‌کنند، اما مثل همیشه این آپدیت با کمی تاخیر به دست کاربران کشورهای مختلف می‌رسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

سیمین

۱۳۹۵/۶/۸
سلام خواهش می کنم به سوالم جواب بدید خیلی فوریه a5 2016 اندروید 7 می گیره یا نه ؟؟؟ تو این لیست اسمش هست ولی توی پستی که گوشی هایی که اندروید 7 دریافت می کنند ازش اسمی نیاورده بودید ممنون میشم راهنمایی کنید میخوام تو این هفته گوشی بگیرم

sink

۱۳۹۵/۵/۳۰
اعععع پس نکسوز ها همین هفته معرفی میشن ^______^