خانهاخبار
آیا این‌ها تصاویر نکسوس بعدی هوآوی است؟

آیا این‌ها تصاویر نکسوس بعدی هوآوی است؟

هوآوی، که سال گذشته با Nexus 6P خودی نشان داد، امسال هم قرار است نکسوس دیگری تولید کند. تصاویری به تازگی منتشر شده که احتمالا نشان‌دهنده همین گوشی است.
۱۳۹۵/۵/۲

دو مدل جدید هوآوی در «کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا» (FCC) دیده شده‌اند: H1622 و H710VL. این دو شماره دو نسخه از یک گوشی‌اند. با توجه به این‌که هوآوی Nexus 6P را با شماره مدل H1511 و H1512 تولید کرد، می‌توان حدس زد که این دو شماره جدید نکسوس‌های 2016 باشند. طبق گزارش‌های رسیده، اچ‌تی‌سی امسال دو گوشی نکسوس تولید می‌کند؛ یکی 5 اینچی به اسم Sailfish و دیگری 5.5 اینچی به اسم Marlin.

هوآوی هم پس از موفقیت Nexus 6P تصمیم دارد همان مسیر را با Nexus 7 ادامه بدهد. مدیر اجرایی هوآوی یک ماه پیش اعلام کرد که هوآوی امسال یک گوشی نکسوس تازه تولید می‌کند. تصویری که از پشت گوشی در اسناد FCC منتشر شده یادآور Nexus 6P است، ولی از لوگوی نکسوس در‌ آن خبری نیست.

دیگر چه اطلاعاتی می‌توان از این عکس‌ها کسب کرد؟ H1622/H710VL از درگاه USB-C پشتیبانی می‌کند و جک هدفون 3.5 میلی‌متری در قسمت بالایی گوشی قرار دارد. باتری آن 3000 میلی‌آمپرساعت است. طبق مدارک منتشرشده، تنها تفاوت این دو گوشی در نسخه اندروید آنهاست.

به نظر شما، هوآوی می‌تواند موفقیت نکسوس 6P را با نکسوس 7 تکرار کند؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

رجب

۱۳۹۵/۵/۳
این گوشی آنر 5Xصد درصد من خودم دارم این گوشی را چرا جو میدین

hashtakgholi

۱۳۹۵/۵/۲
یعنیا هر کی از یه طرف بوم میفته محمد که میگه اچ تی سی با 1100 در رقابته yh روهم که دیگه

پارسا

۱۳۹۵/۵/۲
فکر نمی کنم این باشه.به پایین دستگاه نگاه کنید.اون پورت یو اس بی سی نیست.تایپ a به نظر می آد و اینکار هم از گوگل و هم از اچ تی سی بعیده.

VistaMobile

۱۳۹۵/۵/۲
محمد شما و سامسونگ خوبین فقط ! سامسونگ آشغالللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل .

محمد

۱۳۹۵/۵/۲
چه قدر تكرار كنم اقاى yh اشغال سازتر وبنجول سازتر از كمپانى اچ تى سى در عالم وجود نداره سامسونگو كه اصلا حرفش را نميزنم اما اچ تى سى با هواوى هم قابل قياس نيست گوگل هم وقتى نكسوزهاش به فروش نرفت و روى دستش باد كرد ميفهمه كه بايد گوشيهاشو ميداد به هواوى براش ميساخت