خانهاخبار
جدیدترین تصاویر از آیفون 7 در رنگ خاکستری

جدیدترین تصاویر از آیفون 7 در رنگ خاکستری

این روزها شایعات زیادی از آیفون 7 منتشر می‌شود، اما هرچه به تاریخ رونمایی نزدیک‌ می‌شویم تصاویر موثق‌تری نیز افشا می‌شود. امروز سه عکس از رنگ اسپیس‌گری یا خاکستری آیفون 7 منتشر شده که از جمله محبوب‌ترین رنگ‌های پرچمداران اپل است. در این مقاله تصاویر افشاشده را بررسی می‌کنیم.
۱۳۹۵/۴/۳۰

این روزها صفحه اول تمام خبرگزاری‌ها به تیترهایی پیرامون اطلاعات افشاشده از گلکسی نوت 7 و پرچمداران 2016 اپل اختصاص یافته است. امروز شاهد بیشترین حجم تصاویر و اطلاعات افشاشده از آیفون 7 و برادرانش، آیفون 7اس و 7اس پرو، بودیم. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به خبری اشاره کرد که تصویر هرسه آن‌ها را با رنگ طلایی در کنار یکدیگر منتشر کرده بود؛ در آن تصویر محل جدید قرارگیری خطوط پلاستیکی آنتن و دوربین دوگانه آیفون 7اس پرو خودنمایی می‌کرد.

image

در این مطلب سه عکس را که از رنگ اسپیس‌گری یا خاکستری آیفون 7 منتشر شده است بررسی می‌کنیم. نکته اول مربوط به خطوط آزاردهنده آنتن است که حضورش در آیفون 6 و 6اس انتقادات زیادی برانگیخت. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، خطوط مذکور به حاشیه بالا و پایین گوشی رانده شده‌اند تا کمتر در دید مستقیم کاربر باشند. نکته قابل توجه دیگر لنز دوربین است که برخلاف نسخه‌های پیشین با یک حلقه از بدنه جدا نشده، بلکه محفظه یکپارچه‌ای از جنس بدنه آلومینیومی آن را پوشانده است.

image

در اولین نگاه به تصویر بالا متوجه غیبت جک 3.5 میلیمتری هدفون در آیفون 7 می‌شوید. با توجه به حجم تصاویر افشاشده از گوشی و عدم حضور جک 3.5 میلیمتری در تمام آن‌ها با قاطعیت باید گفت که این بخش از گوشی‌های اپل به طور کلی حذف شده است و احتمالا هدفون‌هایی با کابل لایتنینگ جایگزین ایرپاد‌های معمولی آیفون می‌شوند.

image

نکته عجیب در عکس بالا این است که در بعضی قسمت‌های بدنه خمیدگی‌ و موج‌هایی به چشم می‌خورد که ممکن است به دلیل کیفیت پایین عکس یا حتی تقلبی‌بودن تصاویر باشد! نظر شما درباره این تصاویر چیست؟ آیا این طراحی واقعا متعلق به آیفون 7 است؟ در صورتی که این‌ها تصاویر واقعی پرچمدار اپل باشند، آیا برای شما راضی‌کننده است؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

hamed

۱۳۹۵/۴/۳۰
واقعا طرحاش بده.سیکس اس پلاس داشتم دادم یه نوت فایو گرفتم اینم طرحش مسخره تر از اون.گوشی میگیری دو تومن با گوشی پونصدی مو نمیزنه.بدن همین بچه های ایران طراحی کنن کف دنیا ببره

جواد

۱۳۹۵/۴/۳۰
دیگه داره حالم از این همه خبر درباره iphone 7 و note 7 به هم می خوره.
که هیچ کدومشون هم منبع درست حسابی ندارن.
زود تر معرفی بشن از شرشون خلاص بشیم.
البته بعدش هم شایعات درباره s8 و iphone 8 شروع میشه

021

۱۳۹۵/۴/۳۰
مگه این کر و کثیفه فقط بد ریخته.

اریا

۱۳۹۵/۴/۳۰
از زمان مرگ استیب جایز گوشی های اپل زشت شد زمانی که ایفون 5s معرفی شد استیب جابز از این دنیا رفت

سهیل

۱۳۹۵/۴/۳۰
اولا که عکس. دوما وقتی آیفون 6 هم می خواست بیاد یه عده می گفتن امکان نداره این عکس ها برای آیفون باشه چون لنز دوربینش بیرون زده. اما دیدیم که آیفون 6 با لنز بیرون زده به بازار اومد. قریب به یقین آیفون 7 مثل عکس های بالاست.