خانهاخبار
عکس فاش‌شده از آیفون‌های جدید: آیفون 7، 7 پلاس و 7 پرو

عکس فاش‌شده از آیفون‌های جدید: آیفون 7، 7 پلاس و 7 پرو

شایعات درمورد iPhone 7 و نسخه‌های آن بیشتر شده و حالا عکسی فاش شده که نشان می‌دهد ممکن است به جز iPhone 7 و iPhone 7 Plus نسخه دیگری از آیفون با نام iPhone 7 Pro نیز در راه باشد.
۱۳۹۵/۴/۲۹

باز هم شبکه اجتماعی چینی Weibo شایعاتی جدید از آیفون 7 اپل منتشر کرده است؛ شایعاتی که فعلا نه می‌توان آنها را رد کرد و نه تایید کرد. عکس‌های جدیدی که در این وبسایت منتشر شده از سه نسخه متفاوت برای آیفون‌های اپل خبر می‌دهد: آیفون 7، آیفون 7 پلاس و آیفون 7 پرو.

image

اگرچه در این عکس‌ها بدنه پشتی گوشی مشخص نیست، عکس‌های دیگری از قاب پشتی با جزئیات بیشتر هم فاش شده است؛ جزئیاتی که می‌تواند نشان‌دهنده تمایز این گوشی‌ها باشد، به خصوص تمایز آیفون 7 پلاس و آیفون 7 پرو. در عکس فاش‌شده (عکس زیر) می‌بینید که آیفون 7 پرو دوربین دوگانه و اسمارت کانکتور دارد.

image

ماه پیش نیز خبرهایی از آیفون دیگری برای اپل شنیده می‌شد؛ آیفونی غیر از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس. احتمال می‌رود اگر آیفون 7 پرو اپل در کار باشد، شایعات دیگر همچون دوربین دوگانه و نمایشگری شبیه نمایشگر آیپد پرو 9.7 اینچی نیز به حقیقت بپیوندد. البته هنوز مشخص نیست که اپل این ویژگی‌ها را برای آیفون 7 پلاس خود در نظر گرفته یا آنها را به نسخه پرو منتقل خواهد کرد.

image

شما چطور فکر می‌کنید؟ آیا باید منتظر نسخه پرو آیفون 7 باشیم یا این ویژگی‌ها برای نسخه پلاس آیفون 7 در نظر گرفته شده و این عکس‌ها فقط شایعه هستند؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

mehdi7038

۱۳۹۵/۵/۱۸
۱۰۰ ٪ بهبود پیدا کرده نسبت به قبل
و این رو هم باید در نظر بگیریم که بزرگ ترین تغییرات در سری های s این گوشی ها دیده میشه

علی

۱۳۹۵/۵/۵
عکس های فاش شده از آشغالهای جدید...آیفون...اپل..پخخخخخخخخخخخ. سیب زمینی برو بکار اپل... دیگه جواب نمیده این سیبایه گاز زده...

yh

۱۳۹۵/۴/۳۰
این سه تا گوشی 6S-و دو تا 6sپلاس هستش که کنار هم گذاشتن و عکس انداختن بعد با فتو شاپ نوار آنتن رو پاک کردن و دوربینشو عوض کردن شما به حاشیه دوربین نگاه کنید کاملا مشخصه که با فتو شاپ درست شده و به محل کانکتور 6 پرو نگاه کنید کاملا محل پاک شدن آنتن6s `پلاس مشخصه.... که روشنتر شده... اینا با فتو شاپ درست شده ولی خب حقیقت اینه که آیفون 7 همین شکلی خواهد بود

سعید

۱۳۹۵/۴/۳۰
مفتشم گرونه

yh

۱۳۹۵/۴/۳۰
با اینکه خیلی خیلی شبیه سری دیزایر شده ولی مطمئنم این گوشی بیشتر از 6s خواهد فروخت