خانهاخبار
گوشی تاشو جدید سامسونگ به نام ویرون

گوشی تاشو جدید سامسونگ به نام ویرون

سامسونگ در حال کار روی یک گوشی تاشو پرچمدار است که نام آن را از ماشین فوق‌العاده بوگاتی قرض گرفته. این گوشی تاشو مشخصاتی هم تراز با گلکسی اس 7 دارد و از دو نمایشگر مجزا استفاده می‌کند.
۱۳۹۵/۳/۲۴

با اینکه سالهاست نسل گوشی‌های تاشو در کشور ما و خیلی از کشورهای دیگر برچیده شده، چینی‌ها هنوز هم به دنبال خرید و استفاده از گوشی‌های تاشو هستند. به همین دلیل شرکت‌های تولیدکننده سعی می‌کنند هر سال حداقل یک گوشی تاشو جدید در چین عرضه کنند.

گفته می‌شود سامسونگ در حال تولید یک گوشی تاشو پرچمدار با اسم رمز Veyron است تا جانشین مدل SM-W2016 شود. بدنه ویرون همچون گلکسی اس7 از ترکیب فلز و شیشه ساخته می‌شود، اما مشخص نیست در برابر نفوذ آب مقاوم است یا خیر.

این گوشی تاشو جدید 2 نمایشگر 3.9 اینچی در اختیار دارد و از پردازنده اگزینوس 8890 بهره می‌برد تا از نظر عملکرد چیزی از پرچمداران بازار کم نداشته باشد. دوربین اصلی ویرون همان دوربین 12 مگاپیکسلی Galaxy S7 است و دوربین دوم آن 5 مگاپیکسل کیفیت دارد.

اگر چنین گوشی تاشویی در کشور ما عرضه شود، آیا حاضر به خرید و استفاده از آن به جای گوشی کنونی خود هستید؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

sudn

۱۳۹۵/۶/۹
حتما. از گوشی ساده تاچ اسکرین متنفرم. من عاشق فشردن دکمه های فیزیکی هستم . باور کنید من با گوشی نوکیام بدون دیدن کار میکردم. یا حد اقل بیشتر کارام با یک دست و بدون نیاز به نگاه کردن انجام میشد. لذت باز کرد گوشی و پاسخ اتومات رو فراموش نکردم

ماکان

۱۳۹۵/۴/۱۸
سامسونگ دومین برند دنیاست

حجت

۱۳۹۵/۴/۱۱
خیلی باحاله . اصلا گوشی تاشو یه ابهت دیگه ای داره لامصب ............

علی

۱۳۹۵/۳/۳۱
ابتدا بگم ک گوشیهای تاشو بیشتر مورد پسند خانم ها هست ولی داشتن دکمه به جای تاچ یه کم شاید جالب نباشه

احسان

۱۳۹۵/۳/۲۹
عالیه
قیمتش خوب باشه میخرمش