خانهاخبار
سه گوشی محبوب اچ تی سی اندروید N را دریافت خواهند کرد

سه گوشی محبوب اچ تی سی اندروید N را دریافت خواهند کرد

اچ‌تی‌سی، که می‌توان آن را سریع‌ترین شرکت در آماده‌سازی به‌روزرسانی اندروید برای محصولاتش دانست، همزمان با انتشار پیش‌نمایش سوم اندروید N اعلام کرده که سه گوشی پرطرفدارش قطعا نسخه بعدی اندروید را دریافت خواهند کرد.
۱۳۹۵/۲/۳۰
image

 

اکوسیستم اندروید به گونه‌ای است که صرفا با انتشار به‌روزرسانی جدید برای این سیستم‌عامل، قادر به دریافت و استفاده از آن روی تلفن هوشمندتان نیستید. شرکت سازنده دستگاه اندوریدی شما باید نسخه جدید را با توجه به استانداردهای خود و دستگاه‌های تولیدی‌اش شخصی‌سازی کند و سپس آن را منتشر نماید. این موضوع نیز به‌دلیل نیاز به صرف هزینه و وقت و همچنین تعدد دستگاه‌های اندرویدی معمولا محدود به آخرین محصولات تولیدی شرکت‌ها می‌شود. اندروید در کنفرانس Google I/O امسال سومین پیش‌نمایش اندروید N را منتشر کرد و وعده داد که اواخر تابستان این نسخه سیستم‌عامل را در دسترس همگان قرار دهد. حال شرکت اچ‌تی‌سی پیش از اینکه حتی نسخه رسمی اندروید N منتشر شود به کاربرانش وعده داده که آن را به گوشی‌هایشان خواهد آورد.

اچ‌تی‌سی، که اخیرا روابط نزدیکی با گوگل دارد، نشان داده که به‌روزرسانی سیستم‌عامل گوشی‌هایش به آخرین نسخه موجود برایش اهمیت بالایی دارد. در همین زمینه سال گذشته HTC One A9 اولین گوشی اندرویدی غیر نکسوس بود که اندروید مارشمالو را دریافت کرد و HTC 10 نیز رابط کاربری بسیار تاثیرگذاری داشت که فاقد اپلیکیشن‌های زائد بود.

اچ‌تی‌سی در توییت خود با انتشار تصویری خبر داده که اندروید N را در سریع‌ترین زمان برای سه گوشی بزرگ خود یعنی HTC 10 ،HTC One A9 و One M9 منتشر خواهد کرد. البته از کوتاهی این لیست نگران نباشید! اچ‌تی‌سی انتشار نام سایر محصولاتی را که این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد به زمان انتشار رسمی اندروید N موکول کرده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (27 نظر)

شایان

۱۳۹۵/۶/۹
اینایی که m9 plus دارنو ازین مینالن که هنوز اندریود ۶ دریافت نکردن پس چطور گوشی پایین رده و قدیمی من یعنی htc desire 816 خیلی وقته اندریود ۶ دریافت کرده حتی دارم از سنس اچ تی سی 10 همون home screen layout استفاده میکنم؟ شما واقعا اچ تی سی m9 plus رو اصلا از نزدیک دیدین؟

shahrokh

۱۳۹۵/۴/۱۶
htc داره تو بازار محو میشه تو رفتی htc خریدی

Ebif_GSM

۱۳۹۵/۳/۱۳
گوشیهایی که پرفروش و پرچمدار هستن زود براشون آپدیت میاد چون جهانیه و گوشی هایی که فروش کم و همینطور از سری پلاس هستن و مهمتر اینکه از CPU شرکت Mediatek استفاده میکنن آپدیتها رو کمی دیرتر میگیرن . HTC بهترین شرکت حال حاضر دنیاست که من تا حالا شناختم ! درود به HTC و همینطور HTC 10

Ebif_GSM

۱۳۹۵/۳/۱۳
آفرین به HTC

Ebif_GSM

۱۳۹۵/۳/۱۳
الاناست که سر و کله طرفدار نما های سامسونگ پیدا بشه و داستان سرایی های متعصبانشون در مورد HTC دیگه بر همگان واضح و مبرهن است که از دیرباز تا کنون HTC سرباز وفادار اندروید بوده که با وجود مدتی اختلاف که با گوگل داشت هنوز مورد توجه گوگل و اندرویده
حالا به قول اون دوستمون چرا همه سامسونگ میخرن ؟!؟!؟ ;))