خانهاخبار
افشای تصویر آیفون 7 طلایی

افشای تصویر آیفون 7 طلایی

شاید هیچ چیز به اندازه دیدن تصاویر لورفته از آیفون جدید اپل برای کاربران این گوشی هوشمند جذابیت نداشته باشد. همان‌طور که پیش‌تر تصویر آیفون 7 نقره‌ای رنگ به بیرون درز کرده بود، اکنون تصویری احتمالی از مدل طلایی آن در اینترنت منتشر شده است.
۱۳۹۵/۲/۲۷

هنوز 4 ماه تا معرفی آیفون بعدی اپل زمان باقی مانده است، اما، مثل هر سال، اطلاعات و تصاویر مربوط به این گوشی خیلی زودتر از زمان موعود به بیرون درز کرده. تاکنون در مورد آیفون جدیدی که قرار است در ماه سپتامبر از آن رونمایی شود پیش‌بینی‌های بسیاری شنیده‌ایم. گفته می‌شود آیفون 7 و آیفون 7پلاس مثل گذشته نمایشگر 4.7 و 5.5 اینچی دارند؛ با این توضیح که مدل بزرگ‌تر مجهز به دوربینی با لنز دوگانه خواهد بود. از آنجا که طراحی گوشی‌های اپل هر دو سال یک بار عوض می‌شود، انتظار بر این است که آیفون 7 ظاهر متفاوتی نسبت به قبل داشته باشد.

 

image

 

هفته گذشته تصویر مدل آیفون 7 نقره‌ای به بیرون درز کرد، اما این بار نوبت آیفون 7 طلایی رنگ است تا تصویرش را به شما نشان دهیم. این تصویر جدید می‌تواند تاییدی بر شایعات قبلی باشد و ما را نسبت به آنچه قرار است اواخر تابستان شاهدش باشیم مطمئن‌تر سازد.

با نگاهی به تصویر آیفون 7 طلایی متوجه گردتر شدن گوشه‌ها و انتقال خطوط سفید آنتن به لبه‌ بالایی و زیرین گوشی می‌شوید؛ تغییری که نتیجه‌اش یکدست‌تر شدن پشت دستگاه است. همچنین به نظر می‌رسد که باز هم باید بیرون‌زدگی لنز دوربین را تحمل کرد. نکته قابل توجه حضور دو سوراخ کوچک میان دوربین و چراغ فلاش دستگاه است که شاید مربوط به فوکوس خودکار لیزی باشد.
با این حال هنوز نمی‌توان از حقیقی بود این تصویر مطمئن بود، پس بهتر است باز هم صبر کنیم تا شاید اطلاعات قوی‌تری از آیفون بعدی اپل به دست بیاوریم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (33 نظر)

علی?

۱۳۹۵/۳/۳
الان من چیز یدی گفتم دیگه!!
باشه بابا اصلا انتظار دارم اپل کلفت تر شه بزرگ تر شه
چون من چیزایی میگم که برای محصول خوبه منفی میگیرم ولی چیزای بد میگم مثبت؟؟؟

نیما

۱۳۹۵/۳/۱
بعد می چرا اپل فروش داره طرف می گه بدم باشه می خرم دیگه چی می شه گفت به ایشون

MY10

۱۳۹۵/۲/۳۱
MY5S بابا توروخدا ول کن انگار اپل چیه سر و ته همه این شرکتا ی چیزن انگار اپل ماله توه خودتو کشیتی براش
اقا همه دنیا از اپل تقلید می کنن همه شرکتام دست به دامن اپل شدن برا طراحی ایده و ...
اپل انقد بدبخته که هر اپش هزارتا باگ داره بنظرت انقد بدبخت نیست که طراحیشم کپی باشه؟
فعلا اپلیا برن دست به دعا شن اگه وسیلسونو اپدیت کنن از کار نیافته بعد درباره طراحی حرف بزنن

Mehrzad

۱۳۹۵/۲/۳۱
شبیه بقیه‌ پوله ماسته???

Ali

۱۳۹۵/۲/۲۹
اگر اپل 7بیاد چه خوب باشه چه بد اولین ساعت خیدار اپل 7 خودم هستم