خانهاخبار
عکس نسخه نقره‌ای آیفون 7 اپل لو رفت

عکس نسخه نقره‌ای آیفون 7 اپل لو رفت

هرچند هنوز به زمان معرفی آیفون 7 نزدیک نشده‌ایم، شایعات و خبرها در مورد این نسخه آیفون شروع شده و اکنون نیز عکس نسخه نقره‌ای رنگ iPhone 7 لو رفته است.
۱۳۹۵/۲/۲۱

اگرچه هنوز زود است که منتظر خبرهای رسمی درباره آیفون جدید اپل باشیم، شایعات در مورد آن شروع شده است. در عکسی که ادعا شده مربوط به آیفون 7 است نسخه نقره‌ای این گوشی لو رفته. اگر این عکس همان آیفون 7 باشد، می‌بینیم که اپل خطوط آنتن را در این نسخه حذف کرده و آنها را به بالا و پایین منتقل کرده است؛ خطوطی که بسیاری از کاربران سری آیفون 6 و 6اس را آزرده‌خاطر کرده بود.

در پایین عکس داک اسمارت کانکتور به چشم می‌خورد. پیش‌تر نیز از اضافه شدن داک مغناطیسی (همان چیزی که اولین بار در آیپد پرو دیده شد) به اسمارت‌فون‌های اپل خبر رسیده بود. به نظر می‌رسد اپل تصمیم دارد دوربین آیفون را نیز در آیفون 7 مسطح کند و مشکل برآمدگی را در این نسخه حل کند.

 

image

 

در این عکس می‌بینیم که از جک 3.5 میلی‌متری صدا در آیفون 7 خبری نیست و گفته شده اپل برای ساده‌تر شدن فرایند ضدآب کردن آیفون 7 این جک را حذف کرده است. از طرفی با حذف این جک فضای بیشتری برای باتری در اختیار این نسخه آیفون قرار می‌گیرد.

به‌هرحال هنوز زود است که در مورد تغییرات آیفون صحبت کنیم و معلوم نیست که این عکس‌ها واقعی باشد یا خیر. فعلا باید تا شهریور ماه و معرفی آیفون جدید صبر کنیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (24 نظر)

Kiarash

۱۳۹۵/۳/۲
با اين اوصاف همين ٦ رو ميچسبم ....

دانیال

۱۳۹۵/۳/۱
حالا تا معرفی کنه همه ارزو به دل میمونن ایفون داشته باشن طرف ماشینه زیره پاشو میفوروشه تا ایفون بخره
اون یکی نمیدونم خودشو به این در اون در میزنه تا دییه بگیره اون یکی یه جور.بد میان اینجا لالاییه شب میخونن برا هم تا خابشون ببره.اپل بده نخر اقا خواهشن نظر هم نده الکی

Sa

۱۳۹۵/۲/۳۱
افتضاح اینم مثل سری قبلی خراب کرد...
تمامی طراحی و تکنولوژیاش تکراری یا کپی از برندای دیگه....

nabi

۱۳۹۵/۲/۲۶
این عکس متفل به iphone 6 که یه مدت میشد با یه ماده خطوط شو پاک کرد این عکس الکیه

امیر

۱۳۹۵/۲/۲۵
تاحالا ندیده بودم کسی بگه ایفون با اون عظمتش از روی htc کپی میکنه.... خخخ ....... #درخواست_اندکی_فکر