خانهاخبار
منتظر اضافه شدن تماس ویدئویی به واتس اپ باشید

منتظر اضافه شدن تماس ویدئویی به واتس اپ باشید

این روزها امکان برقراری تماس ویدئویی برای برخی کاربران نسخه بتای WhatsApp فعال شده است و احتمالا سایر کاربران نیز به‌زودی به این ویژگی دست خواهند یافت.
۱۳۹۵/۲/۲۱

در ماه دسامبر خبرهایی شنیده شد که از افزوده شدن تماس ویدئویی به واتس‌اپ حکایت می‌کرد. اکنون به نظر می‌رسد که به زمان افزوده شدن این ویژگی به واتس‌اپ نزدیک شده‌ایم. درواقع برخی کاربران گزارش داده‌اند که اکنون امکان برقراری تماس ویدئویی روی نسخه بتای اپلیکیشن برای آنها فعال شده و اسکرین شات‌هایی نیز از رابط کاربری تماس ویدئویی واتس‌اپ منتشر شده است.

کاملا مشخص است که تماس ویدئویی خیلی زود به واتس‌اپ اضافه می‌شود، اما مشخص نیست که نخست کدام کاربران به این ویژگی دسترسی پیدا می‌کنند؛ کاربران نسخه بتا، همه کاربران یا فقط برخی کاربران به‌صورت دعوت‌نامه‌ای (همان طور که در اضافه شدن ویژگی تماس صوتی شاهدش بودیم). به‌هرحال هیچ چیز قطعی نیست؛ فقط باید منتظر باشیم تا ببینیم این ویژگی چگونه اضافه می‌شود.

گفته می‌شود واتس‌اپ تصمیم دارد ویژگی‌های جالب توجه دیگری نیز اضافه کند. عضویت در گروه‌ها با ارسال لینک و تگ‌های NFC، ارسال ویس میل و ارسال فایل‌های zip و Vcf برخی از این ویژگی‌ها هستند.

شما افزوده شدن چه ویژگی‌های دیگری را پیش‌بینی می‌کنید یا از واتس‌اپ انتظار دارید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

آرمان

۱۳۹۵/۲/۲۱
سلام اگه اینطور باشه که خیلی عالیه. فقط نسخه ویندوز و هم باید بزنه و سریع ارائه کنه تو بازار.

احسان نیک

۱۳۹۵/۲/۲۱
عالیه اگر اینجوری بشه توووووووپ