خانهاخبار
ورود همزمان به چند اکانت اینستاگرام در دسترس همه کاربران

ورود همزمان به چند اکانت اینستاگرام در دسترس همه کاربران

سرانجام اینستاگرام امکان پشتیبانی از ورود همزمان به چند اکانت را اضافه کرد. از این پس کاربران می‌توانند با استفاده از این امکان 5 اکانت مختلف را به هم وصل کنند و از یک دستگاه همه آنها را مدیریت کنند.
۱۳۹۴/۱۱/۲۰

پس از ماه‌ها آزمایش، اینستاگرام دیشب اعلام کرد که در آخرین به‌روزرسانی خود پشتیبانی از چند حساب را اضافه خواهد کرد. درنتیجه کاربرانی که چند اکانت مختلف در اینستاگرام دارند، می‌توانند از یک دستگاه حداکثر به 5 اکانت وارد شوند و آنها را مدیریت کنند.

 

image

 

این قابلیت در نسخه 7.15 اپلیکیشن‌های اندروید و iOS اضافه می‌شود و کاربر می‌تواند از بخش تنظیمات، اکانت‌های خود را به یکدیگر وصل کند. برای رفتن به دیگر اکانت‌ها تنها باید نام کاربری خود را لمس کنید تا فهرست اکانت‌های اضافه‌شده را مشاهده نمایید؛ البته برای هر اکانت یک نشانه بصری نیز در نظر گرفته می‌شود تا از یکدیگر متمایز شوند و دچار سردگمی نشوید. علاوه بر این، در نسخه جدید امکان دریافت نوتیفیکیشن از همه اکانت‌ها و همچنین خارج شدن از اکانت‌های انتخابی فراهم خواهد بود.
اگر هنوز این ویژگی را در اینستاگرام خود نمی‌بینید، می‌توانید از امروز با آپدیت کردن اپلیکیشن به این امکان دسترسی پیدا کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

hmj

۱۳۹۴/۱۱/۲۰
شما که انقد بلدی نمیدونی هنوز تلفظ درست اون پنجره ساین این (ورود) گفته میشه، نه سیگین.

bahador

۱۳۹۴/۱۱/۲۰
اونایی که بلد نیستن اول برن تو هوم خودشون ینی تو پنجره پیج خودشون گزینه ادیت یور پروفایل بالاش کناره قسمت فالوینک 3 تا نقطه هس بزنید بعد گزینه 3تا مونده اخری زده add accontاینو که بزنید وارد پنجره سیگین میشین یوز و پسورده پیج دومی که دارین رو بزنید بعد وارد میشه . همین بقیشم که مشخصه

ali.ac

۱۳۹۴/۱۱/۲۰
سلام
چطوری باید از این قابلیت استفاده کنیم؟؟؟؟