خانهاخبار
ضروری‌ترین لوازم جانبی برای گوشی شما

ضروری‌ترین لوازم جانبی برای گوشی شما

لوازم جانبی موبایل وسایلی هستند که می‌توانند به استفاده بهتر شما از گوشی تلفن همراهتان کمک کنند. در این مطلب 5 وسیله‌ را به شما معرفی می‌کنیم که خریدشان از دیگر لوازم جانبی مهم‌تر است.
۱۳۹۶/۷/۱۱

بعد از پروسه طولانی و پردردسر انتخاب و خرید گوشی هوشمند، نوبت به لوازم جانبی آن می‌رسد؛ وسایلی که کمک می‌کنند از گوشی‌تان بهتر استفاده کنید.
معمولا اکثر کاربران بعد از خرید گوشی جدید به دنبال برچسب محافظ صفحه، کیف یا قاب هستند تا هنگام استفاده از دستگاهشان آسیب کمتری به آن وارد شود. اما به‌جز این موارد، چه لوازم جانبی دیگری وجود دارد که خریدشان ضروری‌تر و کاربردی‌تر از دیگر چیزهاست؟

کارت حافظه

image

کارت حافظه یا همان مموری کارت یکی از اصلی‌ترین وسایل جانبی است که برای گوشی خود باید تهیه کنید، البته اگر دستگاهتان قابلیت پشتیبانی از آن را داشته باشد. از آنجا که حدود 4-5 گیگابایت از حافظه داخلی گوشی را سیستم عامل اشغال می‌کند، خیلی زود با مشکل کمبود جا مواجه خواهید شد. استفاده از کارت حافظه جانبی موجب افزایش فضای ذخیره‌سازی گوشی می‌شود و دیگر برای ذخیره کردن فیلم، عکس و موسیقی محدودیت چندانی نخواهید داشت.

پاور بانک

image

عمر کوتاه باتری گوشی‌های همراه یکی از عذاب‌‌آورترین مشکلات این دستگاه‌های هوشمند است که کاربران را مجبور می‌کند آنها را زود به زود شارژ کنند. حال اگر کار و برنامه روزانه شما به نحوی باشد که ساعات زیادی از روز را بیرون از خانه به سر می‌برید، قطعا پیدا کردن پریز برق برای شارژ گوشی‌تان در جاهای مختلف بسیار دشوار خواهد بود. خرید پاور بانک خوب شما را از نگرانی تمام شدن شارژ گوشی رها می‌کند، چون می‌توانید با آن چند بار گوشی خودتان را به‌راحتی شارژ کنید.

هدفون خوب

image

کاربران زیادی هستند که از گوشی هوشمند خود به‌عنوان مدیاپلیر استفاده می‌کنند و با آن به موسیقی گوش می‌دهند. متاسفانه در جعبه کمتر گوشی‌ای می‌شود هدفون خوب و باکیفیتی پیدا کرد که برای گوش دادن به موسیقی مناسب باشد. اگر علاقه زیادی به موسیقی دارید، بهتر است به فکر خرید هدفون خوبی برای گوشی‌تان باشید تا از شنیدن موسیقی لذت بیشتری ببرید.

مونوپاد

image

این روزها سلفی گرفتن میان کاربران بسیار باب شده است و دیگر کمتر کسی پیدا می‌‎شود که از خودش سلفی نداشته باشد! معمولا سلفی گرفتن با دست مشکلات خود را دارد، اما استفاده از مونوپاد کمک می‌کند که هم راحت‌تر عکس بگیرید و هم تصاویری با زاویه بهتر ثبت کنید.

کابل شارژ بلند

image

اکثر کابل‌های شارژ موجود در جعبه گوشی‌ها طول کوتاهی دارند، طوری که اگر آن را به پریز برق کنار میز یا تخت‌خواب خود وصل کنید، به‌سختی‌ می‌توانید حین شارژ شدن از آن استفاده کنید. خرید کابل شارژ بلند و البته باکیفیت راه‌حلی برای این مشکل است تا هنگام اتصال به پریز دسترسی راحت‌تری به گوشی داشته باشید.

  • به نظر شما به‌جز این 5 مورد خرید چه لوازم جانبی دیگری برای گوشی هوشمند لازم و ضروری است؟

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (55 نظر)

اورنج جانبی

۱۳۹۹/۹/۷
اگر بخواهیم ده تا از بهترین فروشگاه های تخصصی لوازم جانبی موبایل در ایران را مشخص کنیم حتم به یقین فروشگاه اینترنتی اورنج جانبی در رتبه های بالای این لیست قرار خواهد داشت. این فروشگاه اینترنتی هر روز در تلاش است که نیازهای مصرف کنندگان را به بهترین شکل ممکن برطرف سازد. جلب رضایت مشتری از مهم ترین ویژگی های این سایت است.

علی

۱۳۹۷/۵/۳۰
گویا شما فروشنده گوشی اپل هستی که این همه تبلیغ می کنی. گوشی من سامسونگ هست و هر مغازه ای چند مدل مختلف قاب برایش داشت‌

styleup007

۱۳۹۶/۸/۱۳
عالی. بسیار عالی

ali

۱۳۹۶/۷/۱۶
سلام دوستان یه چیز خیلی کاربردی بهتون میگم که امیدوارم بدرد بخوره
شما خواین یه کابل شارژ حداقل خوب بخرین باید حداقلش 30 تومن خرج کنید
ولی به جاش از همون کابل شارژ فابریک خودتون که کوتاه هست استفاده کنید و برای بلند شدن شارژر میتونین از مغازه های الکتریکی یه نَرِگی و یه مادِگی خیلی ساده و همچنین به دلخواه خودتون مثلا 2 متر سیم بخرین که نهاااایتاً میشه 5_6 تومن
من که برای خودم یه 4 متریش رو درست کردم کل فامیل ازم یاد گرفتن رفتن برای خودشون گرفتن درست کردن?

parsa dahesh

۱۳۹۶/۷/۱۲
من تا حالا هیچ کدوم از گوشیامو نه قاب گذاشتم نه گلس و تا حالا هیچ اتفاقی هم نیفتاده