خانهاخبار
به روز رسانی Microsoft Selfie با رابط کاربری و قابلیت‌های جدید

به روز رسانی Microsoft Selfie با رابط کاربری و قابلیت‌های جدید

مایکروسافت چند هفته پیش اپلیکیشن بهبود کیفیت سلفی خود را، که مخصوص گوشی‌های ویندوزی بود، برای iOS منتشر کرد و حالا با انتشار نسخه دومش قابلیت‌هایی به آن اضافه کرده و رابط کاربری‌اش را نیز تغییر داده است.
۱۳۹۴/۱۰/۲۸
image

 

اواخر سال گذشته میلادی، مایکروسافت اپلیکیشن Microsoft Selfie را برای iOS منتشر کرد. این اپلیکیشن درواقع نسخه آی‌او‌اسی نرم‌ا‌فزار Lumia Selfie است که برای گوشی‌های ویندوزی طراحی شده بود. این اپلیکیشن رایگان با دریافت اطلاعاتی از شما مانند جنسیت، سن، رنگ پوست و میزان نور محیط با الگوریتم‌هایی خاص کیفیت تصاویر گرفته‌شده را بهبود می‌دهد، نویز‌ها را از تصویر حذف می‌کند و میزان رنگ و نوردهی را تنظیم می‌کند.

حال حدود 3 هفته پس از انتشار نسخه اولیه این اپلیکیشن، مایکروسافت آن را با انتشار نسخه 2.0 به‌روزرسانی کرده و طی آن لوگوی دستگاه را تغییر داده و رابط کاربری را نیز متفاوت کرده است. همچنین قابلیت دیگری نیز به اپلیکیشن افزوده شده که از طریق آن مستقیما ‌می‌توانید تصاویر گرفته‌شده را با دوستان و خانواده‌تان به اشتراک بگذارید. همچنین باگی که باعث می‌شد هنگامی که دستگاه در حالت پرواز است اپلیکیشن کرش کند برطرف شده است. اکنون از طریق بخش تنظیمات نیز می‌توان به این اپلیکیشن امتیاز داد.

اگر علاقه دارید سلفی‌هایتان را به‌کمک اپلیکیشن رایگان مایکروسافت بهبود دهید، از لینک زیر می‌توانید آن را دریافت کنید. اگر از کاربران اندروید هستید، متاسفانه باید به اطلاعتان برسانیم که مایکروسافت هنوز این اپلیکیشن را برای سیستم‌عامل اندروید عرضه نکرده است.

دریافت Microsoft Selfie از آیتونز

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)