خانهاخبار
صفحه کلید Word Flow ویندوز فون به آیفون می‌آید

صفحه کلید Word Flow ویندوز فون به آیفون می‌آید

برخلاف اپل، مایکروسافت سرویس‌های مختلف خود را برای همه پلتفرم‌ها منتشر می‌کند. پس از اپلیکیشن‌های مختلف و کورتانا، این بار نوبت به صفحه کلید Word Flow ویندوز فون رسیده است.
۱۳۹۴/۱۰/۲۷

یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی ویندوز فون صفحه کلید بسیار خوب آن است؛ صفحه کلیدی که بسیار دقیق‌تر و راحت‌تر از صفحه کلید iOS و صفحه کلید پیش‌فرض گوشی‌های اندرویدی است. تا پیش از این برای استفاده از این صفحه کلید باید گوشی ویندوز فونی در دست می‌گرفتید، اما اکنون مایکروسافت تصمیم گرفته صفحه کلید خود را به سایر پلتفرم‌ها نیز بیاورد و اول هم سراغ iOS رفته است.

مایکروسافت فعلا این صفحه کلید را به‌طور آزمایشی در اختیار تعداد محدودی از کاربران قرار داده، اما به نظر می‌رسد به‌زودی آن را برای کاربران بیشتری منتشر خواهد کرد.

در کنار کورتانا، صفحه کلید Word Flow از ویژگی‌های منحصربه‌فرد ویندوز فون است که اکنون تصمیم مایکروسافت برای انتقال این ویژگی‌ها به پلتفرم‌های رقیب، دوستداران این شرکت را مایوس خواهد کرد. البته نباید تعجب کرد، زیرا مایکروسافت به‌وضوح گفته بود که تمرکز خود را بر ایجاد سرویس‌هایش برای همه پلتفرم‌ها خواهد گذاشت تا اینکه ویژگی‌های خوب را در انحصار خود نگه دارد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Alireza

۱۳۹۴/۱۱/۳
همون که تو میگی.!!!
خخخخ

Saeed

۱۳۹۴/۱۰/۲۷
فقط اکسپریا کیبورد سونی??