خانهاخبار
اچ تی سی فهرست دستگاه‌هایی را که به اندروید 6 آپدیت می‌شوند تایید کرد

اچ تی سی فهرست دستگاه‌هایی را که به اندروید 6 آپدیت می‌شوند تایید کرد

به نظر می‌رسد شرکت HTC قصد دارد با انتشار زودهنگام نسخه جدید سیستم عامل اندروید برای محصولات خود شروع تازه‌ای در سال جدید داشته باشد. این شرکت به‌تازگی فهرستی منتشر کرده که در آن نام 12 دستگاه دیده می‌شود که در لیست انتظار دریافت اندروید 6 مارشمالو هستند.
۱۳۹۴/۷/۱۱

هفته گذشته گوگل، در کنار معرفی محصولات جدید خود، از نسخه نهایی اندروید 6 مارشمالو پرده برداشت. این نسخه جدید قرار است در تاریخ 13 مهرماه ابتدا برای دستگاه‌های برند نکسوس منتشر شود و سپس محصولات سایر برندها رفته‌رفته به این نسخه به‌روزرسانی خواهند شد.

اما به نظر می‌رسد HTC نمی‌خواهد کاربران خود را برای دریافت نسخه جدید اندروید خیلی منتظر بگذارد. این شرکت در تاریخ 20 اکتبر مراسمی تدارک دیده که احتمالا در آن شاهد معرفی HTC One A9 خواهیم بود؛ گوشی هوشمندی که حرف‌وحدیث در موردش زیاد است. شایعات این‌طور گفته‌اند که HTC اولین شرکتی است که محصول غیر نکسوسی با اندروید 6 معرفی می‌کند.

image

 

این شایعه با اطلاعیه رسمی HTC در مورد فهرست گوشی‌هایی قوت می‌گیرد که قرار است به اندروید 6 آپدیت شوند. بر این اساس گوشی‌های زیر در لیست آپدیت قرار دارند:

از بین دستگاه‌های ذکرشده M9 و M8 تا پایان سال جاری میلادی به نسخه جدید آپدیت می‌شوند، اما برای سایر گوشی‌ها زمان‌بندی اعلام نشده است. این شرکت همچنین اعلام کرده است که در آینده دستگاه‌های بیشتری به این لیست می‌افزاید.

 

منبع: Techtimes

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (143 نظر)

حسین

۱۳۹۹/۱۱/۹
داداش منم HTC One me دوسیمکارت دارم اصلا از باطریش راضی نیستم خودشم تو اندروید 5 گیر کرده راست میگید??

Hamad

۱۳۹۷/۱۱/۲۴
گوشی من htc e9 pluse dull sim هست ایا اندروید اپدیت میشه،،، قاطی میکنه،،، هنگ میکه خاموش میشه،،،ایا به روز رسانی میشه،، سه سال دارمش،،، قبلش هم اچ تی سی داشتم،،، اما از این راضی نیستم،،،

Esmaeil

۱۳۹۷/۱۱/۵
من گوشیم دیزایر ۸۲۰هست چطوری اپدیتش کنم لطفا راهنمایی کنید

ali znd

۱۳۹۷/۱۰/۲۹
سلام
داداش حالا مال منکه داره به چه دردم میخوره،آپدیتش نیومده و نمیاد هم

Ali

۱۳۹۷/۸/۱۰
من که پشیمونم از خرید htcحیف پول