خانهاخبار
استفاده ساتیا نادلا، مدیرعامل شرکت مایکروسافت، از iPhone Pro

استفاده ساتیا نادلا، مدیرعامل شرکت مایکروسافت، از iPhone Pro

چند روز پس از کنفرانس اپل, مایکروسافت نیز مراسمی داشت به نام Dreamforce که در آن محصول سخت‌افزاری جدیدی معرفی‌ نشد، اما نرم‌افزار‌های این شرکت روی پلتفرم‌های گوناگون اجرا و معرفی‌ گردید. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
۱۳۹۴/۶/۲۹

طی‌ کنفرانس Dreamforce مایکروسافت در روز چهارشنبه ۲۵ شهریور ساتیا نادلا، مدیرعامل این شرکت، برای نمایش دمو اپلیکیشن Outlook روی آی‌اواس از یک آیفون استفاده کرد، اما، طبق صحبت او، چون تمام برنامه‌های منتشرشده مایکروسافت روی آن‌ دستگاه نصب شده بود، آن آیفون تبدیل شده بود به آیفون Pro!

 

قسمتی‌ از صحبت جالب ایشان در کنفرانس:

خب؛ می‌خواهیم با این آیفون تست را شروع کنیم و باید بگویم این تلفن همراه من نیست، اما به‌هرحال یک آیفون است؛ یک آیفون بسیار زیبا و کارآمد. دوست دارم آن را آیفون پرو بنامم، زیرا تمام اپلیکیشن‌های مایکروسافت روی آن‌ نصب شده و این فوق‌العاده‌ است!

 

image

 

معلوم است که ساتیا نادلا خیلی‌ صریح به آیپد پرو اشاره کرده که اپل تازگی‌ها معرفی‌ نموده است. اگر کنفرانس اپل را مشاهده کرده باشید، دیده‌اید که یکی‌ از کارمندان عالی‌‌رتبه مایکروسافت روی صحنه می‌‌آید و نحوه کار با نرم‌افزار آفیس این شرکت را روی آیپد پرو نشان می‌دهد.

 

image

 

در ادامه می‌توانید قسمت کوتاهی‌ از کنفرانس مایکروسافت را مشاهده کنید.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

علیا

۱۳۹۴/۶/۲۹
انقدر هم بد بین نباش.
الان شرت ها میدونند که به جای دشمنی های بیهوده با هم میشه گاهی با همدیه همکاری هم کرد. به شلی که به سود هر دو طر و به ضرر رقبای دیگه باشه

علیا

۱۳۹۴/۶/۲۹
از چی تعجب کردی. بالا ه توضیح داده.
زود دوییدی پایین این رو نوشتی که مثلن چیزی گفته باشی؟

erfan

۱۳۹۴/۶/۲۹
iphone pro ???

amir1975

۱۳۹۴/۶/۲۹
این مرد خیلی زرنگه و میدونه از چه دری وارد بشه. مشتری اپلی، آیفون یا آیپد رو بخاطر همین تعریف و تمجیدها میخره نه کارایی اش و نادلا داره تیر رو دقیقا به هدف میزنه.
وگرنه همه ما میدونیم که اپل، مایکروسافت و گوگل سایه همدیگه رو با تیر میزنن.