خانهاخبار
گوگل نکسوس های جدید را هفتم مهرماه معرفی می‌کند

گوگل نکسوس های جدید را هفتم مهرماه معرفی می‌کند

گوگل قصد دارد هفتم مهرماه کنفرانسی برگزار کند و از دو موبایل نکسوس جدید رونمایی کند؛ دو محصول از سری پرطرفداری که این بار با همکاری کمپانی‌های ال‌جی و هوآوی ساخته شده‌اند. به نظر می‌رسد کمتر از یک ماه آینده این اسمارت‌فون‌ها در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند.
۱۳۹۴/۶/۱۳

گوگل برای نخستین بار کار ساخت نکسوس را به شرکت هوآوی سپرده است. نسخه تازه این فبلت را همین شرکت چینی طراحی خواهد کرد؛ دستگاهی که بدنه تمام‌فلزی دارد و نمایشگرش 5.7 اینچی است. هوآوی امیدوار است با عرضه موفق این فبلت از برند خود در بازارهای جهانی تصویر مثبت‌تری به نمایش بگذارد. سوی دیگر این معامله هم شاید بازگشایی گوگل پلی در چین باشد؛ اتفاقی که سرانجام بازی برد-برد برای هر دو طرف خواهد بود.

اما، برخلاف هوآوی، کمپانی ال‌جی در ساخت نکسوس یکی از برندهای باتجربه است. این کمپانی تا به حال دو اسمارت‌فون نکسوسی برای گوگل ساخته است. آخرین همکاری آنها هم ساخت نکسوس 5 در سال 2013 بود؛ دستگاهی که حالا پس از دو سال و با حضور مجدد ال‌جی جان تازه‌ای به آن بخشیده شده است. باتری 2700 میلی‌آمپری، چیپ اسنپدراگون 808 و دوربین 12.3 مگاپیکسلی برخی مشخصات محصول جدید ال‌جی است.

برخی ویژگی‌های فنی در هر دو دستگاه نکسوسی جدید مشترک است. در این زمینه می‌توان به پشتیبانی از درگاه USB-C، حسگر اثر انگشت و نصب پیش‌فرض اندروید 6.0 یا مارشمالو اشاره کرد. هنوز درباره قیمت یا شرایط خرید این محصولات اطلاعاتی داده نشده و به نظر می‌رسد اعلام جزییات بیشتر به کنفرانس مخصوص گوگلی‌ها موکول شده است.

 

image

 

منبع: gsmarena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

hadi metal

۱۳۹۴/۶/۱۴
متاسفانه کپی کردن چینی ها ادامه داره این که شاهکار نیست پشت گوشی از کمپانیzteچینی بهره برده کاش همون zte می زد بهتر بود