خانهاخبار
نسخه نهایی ویندوز 10 را دانلود کنید

نسخه نهایی ویندوز 10 را دانلود کنید

مایکروسافت بالاخره نسخه رسمی ویندوز 10 را منتشر کرد و آن را برای دانلود در اختیار کاربران قرار داد. به‌روزرسانی کامپیوترهای شخصی با ویندوز 7 و 8 به ویندوز 10 نیز آغاز شده است.
۱۳۹۴/۵/۷

بالاخره، پس از انتظار فراوان، مایکروسافت نسخه رسمی ویندوز 10 خود را، همان‌طور که وعده داده بود، امروز (29 ژوئیه) منتشر کرد. اگر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی هستید که ترجیح می‌دهند، به‌جای آپگرید کردن، ویندوز 10 را از ابتدا نصب کنند، می‌توانید فایل ISO مربوط به نسخه‌های Home یا Pro را دانلود و نصب کنید.

کاربرانی که می‌خواهند این سیستم‌ عامل را از طریق به‌روزرسانی دریافت کنند باید کمی صبر کنند. ویندوز اینسایدرها اولین گروهی‌اند که می‌توانند به‌روزرسانی ویندوز 10 را دریافت کنند و پس از آن نیز کاربران نسخه‌های قدیمی‌تر ویندوز (ویندوز 7 و ویندوز 8) می‌توانند به‌رایگان سیستم عامل دستگاهشان را به ویندوز 10 آپگرید کنند. به‌روزرسانی ویندوز 10 از هم‌اکنون برای کاربران آغاز شده و به‌زودی به دست همه کاربران می‌رسد.

 

image

 

برای این کار تنها به 4 گیگابایت حافظه فلش یا DVD نیاز دارید و البته اتصال به اینترنت. پس از دانلود فایل‌ها و کپی کردن آنها می‌توانید با نصب ویندوز 10 از آخرین نسخه این سیستم عامل محبوب لذت ببرید. البته بهتر است ابتدا به نیازمندی‌های سیستم برای نصب ویندوز نیز نگاهی بیندازید تا مشکلی برایتان پیش نیاید.

کارشناسان معتقدند 29 ژوئیه پرترافیک‌ترین روز تاریخ اینترنت خواهد بود، زیرا این بار بزرگ‌ترین غول نرم‌افزاری جهان، مایکروسافت، آخرین نسخه سیستم عاملش را به‌رایگان در اختیار بسیاری از کاربران قرار داده است؛ سیستم‌عاملی که نسخه‌های مختلف آن بیش از 80 درصد از کامپیوتر‌های شخصی را در اختیار دارد و کماکان بدون رقیب یکه‌تازی می‌کند.

ویندوز 10 را از این لینک دانلود کنید

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

حمید

۱۳۹۴/۶/۵
دوستان من حدود۵۰روز پیش ویندوزگوشیمو ب ۱۰ارتقادادم جزاینسایدرهام هستم اینقد ویندوزایرادداشتوگوشیم گیرمیکردودراجرای نرم افزارهامشکل داشت .بعدمدتی اپدیت دومشوگرفتم ولی بازهمونطورمث قبل بود مجبورشدم ریکاوری کنم ب ۸.۱کسانی ک میخان گوشیشونو اپدیت کنن دست نگه دارن ک نسخه نهاییش اماده شه نصب نکنیدبرای ویندوزفونها.

امیرحسین

۱۳۹۴/۶/۲
اگر ویندوز خود را به ویندوز 10 آپدیت کنید ویندوز هیچ تغییری نمی کند حتی نرم افزارهاتون هم حذف نمیشه .
ولی بهتره تمام مواردی که روی دسکتاپ و داکیومنت خود دارید روی درایوی غیر از درایو سی ذخیره کنید . سپس ویندوز خود را آپدیت کنید

امیرحسین

۱۳۹۴/۶/۲
سلام ویندوز 8.1 یا 8 را از اول نصب کنید سپس با فعالسازی ویندوز و آپدیت اون پس دو الی سه روز پایین صفحه کنار ساعت یک پیام مبنی بر آپدیت به ویندوز 10 برای شما باز میشه که با کلیک بر روی اون و عضویت در سایت مایکرو سافت ویتونید ویندوزتونو به ویندوز 10 آپدیت کنید در ضمن حجمش تقریبا دو و نیم گیگ است.

robin

۱۳۹۴/۵/۲۹
سلام من ویندوز ۷ اورجینال روی لپتاب داشتم اما خودشو اپدیت کردبه ۱۰ تبدیل شده. اما دیگه صفحه وب باز نمیشه با اینکه وایفای وصله. چکار کنم ?

یاس

۱۳۹۴/۵/۲۹
سلام ...
دوستان من ویندوز8.۱ نوین پنداره..
ویندوز لپ تابم اورجینال نیس ...
می تونم ویندوز۱۰ از ماکروسافت دانلود کنم ویعد نصب کنم یا نه ..
ممنون میشم کمکم کنید..