خانهاخبار
پرچم داران مایکروسافت در ماه اکتبر معرفی می‌ شوند

پرچم داران مایکروسافت در ماه اکتبر معرفی می‌ شوند

به نظر می‌رسد ویندوز 10 موبایل و پرچم‌داران مایکروسافت به مراحل نهایی عرضه نزدیک شده‌اند و دیگر زمان زیادی تا معرفی‌شان باقی نمانده است. همین امر باعث شده هر روز اخبار جدیدی از آنها منتشر شود.
۱۳۹۴/۵/۷

ویندوز 10 مایکروسافت، که قرار است از 29 ژوئیه انتشار زمان‌بندی‌شده داشته باشد و به‌رایگان در اختیار گروهی از کاربران قرار بگیرد، تا ساعاتی دیگر معرفی می‌شود. حالا خبرها و حدس‌وگمان‌ها در مورد آن و دیگر محصولات این غول بزرگ نرم‌افزاری لحظه‌به‌لحظه بیشتر می‌شود.

اجازه دهید با لومیا 850 شروع کنیم. هفته گذشته خبرهایی در مورد ویژگی‌های سه گوشی لومیا به گوش رسید که احتمالا به لومیا 550، لومیا 750 و لومیا 850 مربوط بود، اما به نظر می‌رسید تولید لومیا 850 کنسل شده باشد.

اما گزارشی که به‌تازگی منتشر شده خبر می‌دهد که تولید لومیا 850 کنسل نشده و تنها برای رونمایی از آن کمی وقفه رخ داده است. در گزارش اصلی عنوان شده که لومیا 850 نمایشگر 5 اینچی با محافظ گوریلا گلس 3 و رزولوشن 1280 در 768 دارد. تراشه این گوشی اسنپدراگون 410 است که پردازنده‌ای 4 هسته‌ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتزی به خود اختصاص داده. پردازنده گرافیکی گوشی آدرنو 306 است و 1 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا دارد. دوربین پشت لومیا 850 دوربینی 10 مگاپیکسلی است که از تکنولوژی PureView و لنز Zeiss بهره می‌برد و دوربین جلو گوشی نیز 5 مگاپیکسلی است. این گوشی باتری 2650 میلی‌آمپرساعتی دارد و از HSPA، وای‌فای و بلوتوث 4.0 پشتیبانی می‌کند.

 

image

 

 

اما شایعات دیگری هم در مورد گوشی‌های رده‌بالای مایکروسافت، یعنی لومیا 950 (Talkman) و لومیا 950 XL (یا همان Citiman)، به گوش می‌رسد. اگرچه انتظار می‌رود این دو گوشی در ماه سپتامبر در ایفا 2015 در برلین معرفی شوند، به نظر می‌رسد مایکروسافت می‌خواهد در ماه اکتبر در رویدادی جداگانه پرچم‌داران ویندوز 10 خود را معرفی کند. مسلما مایکروسافت از معرفی وان‌پلاس 2 و همین‌طور گوشی جدید موتورولا و کنفرانس‌های خبری آنها برای تغییر برنامه خودش استفاده خواهد کرد.

با انتشار ویندوز 10، مایکروسافت سراغ نسخه موبایل ویندوز خود می‌رود تا ویژگی‌هایی را که وعده داده در آنها به نمایش بگذارد. این شرکت به‌صورت همزمان از پرچم‌داران ویندوزی‌اش هم رونمایی خواهد کرد؛ پرچم‌دارانی که احتمالا لومیا 950 و لومیا 950 XL خواهند بود.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

reymian

۱۳۹۴/۵/۲۸
حداقل یه عکسی ام ازشون لو نمیره ببینیم چطورین!!!!

قاس

۱۳۹۴/۵/۲۲
بی صبرانه منتظر گوشی رده بالای مایکروسافت هستم