خانهاخبار
اسنپدراگون 820 کوالکام جوش نمی‌آورد

اسنپدراگون 820 کوالکام جوش نمی‌آورد

یک شرکت تحقیقات فناوری چینی به‌تازگی تایید کرده است که پردازنده اسنپدراگون 820 کوالکام مشکل داغ شدن بیش از حد ندارد و این شرکت توانسته این مسئله را در نسل جدید پردازنده‌اش حل کند.
۱۳۹۴/۵/۶

فکر می‌کنم شما هم آن‌قدر مشکل داغ شدن پردازنده اسنپدراگون 810 در دستگاه‌های مختلف را شنیده‌اید که خسته شده‌اید! پس بهتر است به شما مژده دهیم که چنین مشکلی در اسنپدراگون 820 پیش نخواهد آمد.
به‌تازگی یک شرکت چینی که در زمینه تحقیقات فناوری فعالیت می‌کند اعلام کرده پردازنده‌ جدید کوالکام، موسوم به اسنپدراگون 820، مشکل داغ شدن بیش از حد را ندارد و شرکت‌های تولیدکننده با خیال راحت می‌توانند از این پردازنده SoC قدرتمند در محصولات خود استفاده کنند.

 

image

 

سال گذشته محصولاتی همچون اکسپریا +Z3 سونی و HTC One M9، که به پردازنده اسنپدراگون 810 مجهز شده بودند، با مشکل داغ شدن غیرعادی مواجه شدند، طوری که حتی آپدیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نیز نتوانست چاره‌ای برای این مسئله باشد. از این رو بعضی شرکت‌های تولیدکننده تصمیم گرفتند بالاجبار از پردازنده اسنپدراگون 808 استفاده کنند، که اندکی ضعیف‌تر از 810 است، یا، مانند سامسونگ، کلا بی‌خیال آن شوند.
اما براساس گزارش منتشرشده از این شرکت چینی، کوالکام مشکل داغ شدن را در اسنپدراگون 820 برطرف کرده است؛ البته خود کوالکام نیز پیش‌تر چنین ادعایی کرده بود.
در حال حاضر شرکت‌هایی مثل سامسونگ، ال‌جی، سونی، اچ‌تی‌سی و ایسوس در صف انتظار برای مجهز کردن پرچمداران خود به اسنپدراگون 820 هستند، اما احتمالا Mi 5 شیائومی اولین گوشی خواهد بود که با این پردازنده وارد بازار می‌شود. به‌هرحال باید تا رسیدن پرچمداران جدید صبر کرد و دید قول‌وقرارهای کوالکام تا چه حد عملی می‌شود.

منبع: PhoneArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

حسین باختر اصل

۱۳۹۴/۵/۷
این یکی داغ نمیشه یسره اتیش میگیره صاحابشو میفرسته اونور (بدن درد)

Amir

۱۳۹۴/۵/۶
دمش گرم تو آنتوتو بنجمارک 85 هزار بدست آورد...