خانهاخبار
تماشا کنید: تبلیغ جدید آیفون، به‌جای کیفیت، بر کمیت تمرکز دارد

تماشا کنید: تبلیغ جدید آیفون، به‌جای کیفیت، بر کمیت تمرکز دارد

اپل از گذشته سابقه بسیار خوبی در انتشار تبلیغ‌های ویدئویی داشته است. اکنون نیز سومین تبلیغ جدید برای آیفون ۶ در ده روز گذشته را منتشر کرده است و این بار، به‌جای کیفیت، به تعداد اپلیکیشن‌های موجود برای آیفون اشاره می‌کند. با جی‌اس‌ام همراه باشید تا این تبلیغ زیبا را ببینیم.
۱۳۹۴/۴/۳۰

حدود ده روز پیش غول تکنولوژی ساکن کوپرتینو دو تبلیغ برای آیفون ۶ عرضه کرد که یکی از آنها را در جی‌اس‌ام دیدیم. شب گذشته اپل تبلیغ دیگری برای آیفون ۶ عرضه کرد، اما این بار دیگر به کیفیت آیفون‌ها اشاره نشد و، به‌جای آن، تمرکز این تبلیغ بر تعداد اپلیکیشن‌های موجود برای این دستگاه بود.

image
 

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، اخیرا تعداد اپلیکیشن‌های فروشگاه نرم‌افزاری اپ استور از مرز یک میلیون و ۵۰۰ هزار عدد گذشت؛ بنابراین عجیب نیست اپل از این عدد بزرگ در تبلیغاتش استفاده کند. اپل در حالی سومین تبلیغ برای آیفون ۶ را عرضه می‌کند که به زمان معرفی آیفون‌های جدید نزدیک‌تر می‌شویم؛ گویا اپل می‌خواهد فروش فوق‌العاده آیفون ۶ در آخرین تابستانی که این گوشی پرچمدار اپل است همچنان ادامه داشته باشد. در ادامه می‌توانید این تبلیغ ویدئویی را مشاهده کنید.

 

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)