خانهاخبار
افزایش مدت گارانتی اچ‌تی‌سی در ایران

افزایش مدت گارانتی اچ‌تی‌سی در ایران

اچ‌تی‌سی مدت گارانتی گوشی‌های تلفن همراهش را برای اولین بار در ایران از 12 ماه به 18 ماه افزایش داد. متقاضیان خرید گوشی‌های اچ‌تی‌سی می‌توانند از دهم تیرماه سال جاری ( اول ژوئیه) محصولات اچ‌تی‌سی را در ایران با گارانتی 18 ماهه خریداری کنند. از همین رو تمام خریدارانی که گوشی‌شان را از تاریخ ذکرشده از نمایندگی‌های رسمی اچ‌تی‌سی در ایران خریداری کرده‌اند طی 18 ماه از خدمات پس از فروش اچ‌تی‌سی بهره‌مند می‌شوند.
۱۳۹۴/۴/۱۶

متقاضیان خرید گوشی‌های اچ‌تی‌سی می‌توانند از دهم تیرماه سال جاری (اول ژوئیه) محصولات اچ‌تی‌سی را در ایران با گارانتی 18 ماهه خریداری کنند. از همین رو تمام خریدارانی که گوشی‌شان را از تاریخ ذکرشده از نمایندگی‌های رسمی اچ‌تی‌سی در ایران خریداری کرده‌اند طی 18 ماه از خدمات پس از فروش اچ‌تی‌سی بهره‌مند می‌شوند.

 

image

 

افزایش طول مدت ارائه خدمات پس از فروش اچ‌تی‌سی تمام مدل‌های عرضه‌شده رسمی در بازار ایران را شامل می‌شود.

در حال حاضر متقاضیان خرید گوشی های اچ‌تی‌سی در ایران به‌منظور بهره‌مندی از خدمات پس از فروش 18 ماهه اچ‌تی‌سی باید گوشی‌شان را با یکی از گارانتی‌های یاس، آرین یا مایکروتل تهیه کنند.

تمام دستگاه‌های تلفن همراه اچ‌تی‌سی در ایران به همراه لوازم درون جعبه‌شان (کابل یو‌اس‌بی، شارژر و هدفون) تحت گارانتی ۱۸ ماهه به فروش می‌رسد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ali

۱۳۹۴/۴/۱۶
یک سوال دارم..
هندزفری htc one m7 داشتم پاره شد.
الان قیمتش چنده از کجا میتونم بخرم
لظفا جواب بدید ممنون

omidbahal

۱۳۹۴/۴/۱۶
گارنتی تعویض آنی یا تعمیر؟؟؟؟