خانهاخبار
با بهترین و بدترین گوشی‌های هوشمند سونی آشنا شوید

با بهترین و بدترین گوشی‌های هوشمند سونی آشنا شوید

سونی یکی شناخته شده ترین و با سابقه ترین برندهای تولید کننده تلفن های هوشمند است. این برند ژاپنی که طرفداران بسیاری نیز در سراسر دنیا دارد، در حال حاضر در وضعیت مطلوبی بسر نمی برد و هر از گاهی شایعه تعطیل شدن بخش موبایل این شرکت به گوش می رسد. در این مطلب با برخی از بهترین و بدترین گوشی های هوشمند سونی که در سال های اخیر وارد بازار شده اند آشنا خواهید شد.
۱۳۹۴/۳/۳۰

شرکت سونی، که به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان فعالیت می‌کند، مدل‌های متنوعی از گوشی‌های اندرویدی در سبد محصولاتش دارد؛ طوری که هر کاربر، با هر نوع سلیقه و بودجه، می‌تواند یکی از گوشی‌های این شرکت را انتخاب کند.

با معرفی جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت به‌نام اکسپریا Z4v، که فقط مختص اپراتور ورایزن تولید شده، تصمیم گرفتیم به محصولات گذشته سونی نگاهی بیندازیم. اگرچه محصولات فوق‌العاده‌ای مانند اسکپریا Z3 و اکسپریا Z3 کامپکت این شرکت ژاپنی توانسته‌اند به موفیقت خوبی دست یابند و نظر کاربران را به خود جلب کنند، همه گوشی‌های هوشمند سونی چنین وضعیتی نداشته‌اند و نتوانسته‌اند به موفقیت چشمگیری برسند.

در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین و بدترین گوشی‌های هوشمند ساخت شرکت سونی آشنا کنیم.

 

بدترین گوشی‌های هوشمند سونی

سونی اکسپریا L

مدل اسکپریا L مدلی نیست که شما را تحت‌تاثیر قرار دهد. این گوشی نمایشگر بد و بی‌کیفیتی دارد و دوربینش را، در بهترین حالت، می‌توان متوسط ارزیابی کرد.

 

image

 

سونی اکسپریا Neo L

حتی با استانداردهای سال 2012، اکسپریا Neo L دستگاهی ناامیدکننده بود. عملکرد پایین پردازنده این دستگاه سبب ایجاد لگ و گیر کردن رابط کاربری دستگاه می‌شد. همچنین بدنه دستگاه نیز از جنسی بی‌کیفیت ساخته شده بود و نبود پوشش ضد چربی روی نمایشگر آن پس از مدتی حالت بدی به دستگاه می‌داد.

 

image

 

سونی اکسپریا M2

کیفیت بد صدا و مکالمه، براق بودن صفحه نمایشگر و دوربین کاملا ناامیدکننده از جمله مواردی است که اکسپریا M2 را در رده بدترین گوشی‌های هوشمند سونی جای می‌دهد.

 

image

 

سونی اکسپریا E1

با وجود اینکه اکسپریا E1 بین گوشی‌های پایین‌رده قرار می‌گیرد، حتی میان گوشی‌های هم‌رده هم نمی‌تواند گوشی برتری باشد. نمایشگر این گوشی رنگ‌ها را بی‌روح و مات نشان می‌دهد و زاویه دیدش بسیار پایین است. همچنین کیفیت بد بدنه آن مورد دیگری است که باید به آن اشاره کرد.

 

image

 

سونی اکسپریا J

علی‌رغم اینکه اکسپریا J از نمایشگری با کیفیت خوب و طول عمر باتری مناسبی برخوردار است، وقتی به عملکرد پایین دستگاه و کیفیت متوسط دوربین آن حتی با مقیاس سال 2012 نگاه کنیم، نمی‌توانیم به آن امتیاز خوبی بدهیم.

 

image

 

بهترین گوشی های هوشمند سونی

سونی اکسپریا T2 اولترا

عملکرد بسیار خوب باتری این دستگاه در کنار بدنه باریک 6 اینچی آن و کیفیت دوربین خوبی که دارد و همچنین صدای بلند اسپیکرهایش موجب شده اکسپریا T2 اولترا در فهرست بهترین گوشی‌های هوشمند سونی قرار بگیرد.

 

image

 

سونی اکسپریا Z1 کامپکت

مدل کامپکت اسکپریا Z1 بهترین سخت‌افزارهای زمان خودش را داشت که شاید در دیگر گوشی‌های هم‌رده آن مشاهده نشود. این گوشی از پردازنده اسنپدارگون 800 به همراه 2 گیگابایت رم و نمایشگر 4.3 اینچی با کیفیت 720p بهره می‌برد. کیفیت دوربین اصلی این دستگاه نیز 20.7 مگاپیکسل است و در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است.

 

image

 

سونی اکسپریا Z3 کامپکت

اکسپریا Z3 کامپکت نیز همانند Z1 کامپکت گوشی قدرتمندی است که شاید تفاوت چندانی به‌جز اندازه صفحه نمایش با اکسپریا Z3 اصلی نداشته باشد. طول عمر باتری این گوشی شما را واقعا تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. علاوه بر آن، عملکرد بسیار خوب دوربین، سرعت و روانی کار با دستگاه و کیفیت خوب صدا از جمله مشخصه‌های دیگر این دستگاه است که امتیاز خوبی برایش به ارمغان می‌آورد.

 

image

 

سونی اکسپریا Z1

اکسپریا Z1 بهبودهای قابل توجهی نسبت به اکسپریا Z با خود به همراه داشت که از آن بین می‌توان به کیفیت بالای ساخت بدنه، استفاده از دوربین خوب، عملکرد و سرعت بالا و مقاومت در برابر نفود آب اشاره کرد.

 

image

 

سونی اکسپریا Z2

اکسپریا Z2 یکی از بهترین دستگاه‌های سونی با طراحی تخت و متفاوت است که ظاهری بسیار دلربا دارد. نمایشگر 5.2 اینچی Full HD، دوربین 20.7 مگاپیکسلی، 3 گیگابایت حافظه رم و استفاده از باتری بزرگ تنها چند مورد از ده‌ها موردی است که می‌تواند اکسپریا Z2 را محصولی برتر کند.

 

image

 

منبع: Phonearena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (61 نظر)

زینب

۱۳۹۷/۱۱/۱۱
به گوشی نیازمندم

ناشناس

۱۳۹۷/۴/۲۹
سونی خوبه ولی بعد یع مدت دکمه ولوم یا پاورش خراب میشع,گوشی من مدل سونی XAهستش و از لحاظ باطری هم باید بگم باطری قدرتمندی ندارع

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۱۳
من واقعا نمیدونم چرا بیشتر افراد میگن سامسونگ خوبه! به والله قسم گوشی سونی من(z3) بینظیره حتی از j7 و a5 بابا چرا نمیفهمید باطری این گوشی عالی 3100 امپر هست ک سامسونگ 2900 اکثرا 2 دوربین 20 مگاپیکسل! 3 قابلیت فیلمبرداری از صفحه نمایش ک من سامسونگی ندیدم همچین قابلیتی داشته باشه 4 ضد اب بودن 5 قابلیت شارژ مغناطیسی و وصل شدن به ps4 ک هیچکدوم از گوشی های سامسونگ این ویژگی رو ندارن. تکرار میکنم هیچکدوم. حتی s7 6 زیبایی بینهاااایت! جنس فلز و شیشه که اصلا با ادم حرف میزنه این گوشی. گوشی سامسونگ اومده فقط لبشو خم کرده دیگ مردم کشیده شدن سمتش. گوووووووووششششییییییی
سووووووووونییییییییییییی
بیییییینظییییییییییرههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

Missalavi

۱۳۹۶/۲/۲
من ميخوام به كسي كه قبلا هم گوشيش سوني بوده گوشي سوني z5 هديه بدم اما ميترسم خوب نباشه اخه من خودم اپل و قبول دارم به نظرتون z5 خوبه؟ كسي داشته؟

علی

۱۳۹۵/۱۱/۲۷
داداچ داری اشتباه تایپ میکنی :|