خانهاخبار
HTC دو گوشی جدید را در تایوان معرفی کرد

HTC دو گوشی جدید را در تایوان معرفی کرد

جی اس ام: شرکت تایوانی اچ تی سی، امروز دو گوشی جدید در زادگاهش معرفی کرد. به نظر می رسد امسال اچ تی سی می خواهد با عرضه تعداد زیادی از گوشی ها بازار را اشباع کند و به این طریق، سود خوبی به جیب بزند. گوشی های جدید اچ تی سی، Desire 820G+ و Desire 626G+ نام دارند.
۱۳۹۴/۳/۱۱

جی اس ام: شرکت تایوانی اچ تی سی، امروز دو گوشی جدید در زادگاهش معرفی کرد. به نظر می رسد امسال اچ تی سی می خواهد با عرضه تعداد زیادی از گوشی ها بازار را اشباع کند و به این طریق، سود خوبی به جیب بزند. گوشی های جدید اچ تی سی، Desire 820G+ و Desire 626G+ نام دارند. هر دوی این گوشی ها از نظر مشخصات سخت افزاری تقریبا برابر هستند و بیشتر از نظر اندازه با یکدیگر تفاوت دارند. 

 

image

HTC Desire 626G +

 

از آنجایی که اسمارت فون های جدید HTC توسط اوپراتور های مخابراتی تایوان فروخته خواهند شد، احتمال پیدا کردن آنها خارج از تایوان، بسیار کم است. هردوی این گوشی ها از اندروید ۴.۴.۲ همراه با رابط کاربری سنس ۶.۰ استفاده می کنند و مشخص نیست چه زمانی اچ تی سی برای آن ها به روز رسانی اندروید ۵ را، آماده کند.

دیزایر ۸۲۰جی پلاس، از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن 720P همراه با پردازنده مدیاتک MT6592 که ۸ هسته ای است و فرنکانس آن روی ۱.۷ گیگاهرتز تنظیم شده، استفاده می کند. یک گیگابایت حافظه رم همراه با ۸ گیگابایت حافظه داخلی هم در این گوشی وجود دارد. دوربین اصلی دستگاه نیز ۱۳ مگاپیکسلی است و دوربین جلو، سلفی های کاربر را با رزولوشن ۸ مگاپیکسل شکار می کند. بلندگوهای دوگانه BoomSound هم در جلوی این گوشی قرار گرفته که تجربه صدایی خوب در این گوشی را فراهم می کند. منبع نیرو دهنده به این سخت افزار نیز یک باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری است.

 

image

HTC Desire 820G +

 

گوشی دیزایر ۶۲۶جی پلاس نیز پردازنده، حافظه رم و باتری مشابه برادر بزرگتر خود دارد. با این تفاوت که صفحه نمایش آن ۵ اینچی با رزولوشن اچ دی است و دوربین جلوی آن به جای ۸ مگاپیکسل، رزولوشن ۵ مگاپیکسلی دارد. اچ تی سی گوشی دیزایر ۶۲۶جی پلاس را با قیمت ۱۶۲ دلار و گوشی دیزایر ۸۲۰جی پلاس را با قیمت ۱۹۴ دلار عرضه می کند. 

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

τ☼شهلاااااااااا☼τ

۱۳۹۴/۱۰/۱۰
:)))))))))

مهمان

۱۳۹۴/۳/۱۱
اینا رو ول کن ام9پلاس کی میاد تلف شدم خدااااا

مهمان

۱۳۹۴/۳/۱۱
قیمت عالی...

مهمان

۱۳۹۴/۳/۱۱
خداي حاشيه