خانهاخبار
اطلاعات بیشتری از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی iPhone 6S منتشر شد

اطلاعات بیشتری از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی iPhone 6S منتشر شد

جی اس‌ ام: در سالهای اخیر، دوربین موضوع مورد بحثی آیفون ها بوده است. یکی از انتفاداتی که به دوربین آیفون ها گرفته می شود، رزولوشن ۸ مگاپیکسلی آن ها است که از زمان آیفون ۴ اس به بعد همچنان حفظ شده است. خبر خوب این است که احتمالا این بار شاهد دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در آیفون خواهیم بود.
۱۳۹۴/۳/۵

جی اس‌ ام: در سالهای اخیر، دوربین موضوع مورد بحثی آیفون ها بوده است. یکی از انتفاداتی که به دوربین آیفون ها گرفته می شود، رزولوشن ۸ مگاپیکسلی آن ها است که از زمان آیفون ۴ اس به بعد همچنان حفظ شده است. خبر خوب این است که احتمالا این بار شاهد دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در آیفون ها خواهیم بود.

 

image

 

پیش از این در خبر ها داشتیم که دوربین نسل بعدی آیفون که انتظار می رود تابستان امسال معرفی شود، ۱۲ مگاپیکسلی است. اکنون منابع دیگری از سرزمین چین نیز این شایعه را تایید کرده اند و علاوه بر رزولوشن دوربین، خبر استفاده از سنسور RGBW به جای سنسور های RGB می دهند.

زیر پیکسل های سفید رنگ در این سنسور، باعث می شود عملکرد دوربین آیفون جدید در نور کم بهتر از گذشته باشد. همچنین در این گزارش آمده است که سرعت فوکوس کردن در دوربین آیفون ۶ اس بهبود خواهد یافت اما مشخص نشده که با استفاده چه تکنولوژی این اتفاق امکان پذیر است. همچنین این سنسور باز هم ساخت شرکت سونی خواهد بود.

این گزارش آب سردی بود بر شایعاتی که خبر از استفاده دوربین های دوگانه در آیفون بعدی را می دادند. البته فلش دوگانه همچنان حضور خواهند داشت. شما درباره دوربین آیفون ها چه فکر می کنید ؟ 

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (27 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۳/۱۶
قشنگ بود !

مهمان

۱۳۹۴/۳/۱۵
احسنتم

مهمان

۱۳۹۴/۳/۱۵
جوک زیاد گفتی لنز دوربین اپلو سونی می زنه چطوریه که اپل از سونی بهتره در ضمن من یه زد1 دارم تو شرایط نوری برابر 8مگا زد1 بهتر از16 اس5 انداخت

مهمان

۱۳۹۴/۳/۱۳
ایفون چیه

sam

۱۳۹۴/۳/۱۳
باید بگم بهترین صفحه بازار را نداره قطعا qhd های سامسونگ فوق العاده اند ولی خوب تو خیلی از موارد هم ایفون برتری داره قطعا