خانهاخبار
آیا اندروید M با نام کلوچه فندقی شناخته خواهد شد؟

آیا اندروید M با نام کلوچه فندقی شناخته خواهد شد؟

– نویسنده مهمان: همزمان با برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان گوگل موسوم به Google I/O 2015، نسخه جدیدی از سیستم عامل محبوب اندروید نیز به نام Android M معرفی خواهد شد. این نسخه از اندروید با حرف M شروع می شود و احتمال داده می شود عبارت کامل آن Macadamia Nut Cookie باشد.
۱۳۹۴/۳/۴
– نویسنده مهمان: همزمان با برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان گوگل موسوم به Google I/O 2015، نسخه جدیدی از سیستم عامل محبوب اندروید نیز به نام Android M معرفی خواهد شد. این نسخه از اندروید با حرف M شروع می شود و احتمال داده می شود عبارت کامل آن Macadamia Nut Cookie باشد. با توجه به اینکه کمتر از ۱۰ درصد دستگاه های اندرویدی به لالیپاپ آپدیت شده اند، انتشار نسخه جدیدی از اندروید بی معنی و غیر معقول به نظر می رسد. 
 
نام این نسخه از اندروید به کلوچه هایی خوش مزه اشاره دارد که ذائقه کاربران را از آبنبات چوبی به کلوچه هایی موسوم به Macadamia Nut تغییر خواهد داد. این نام در کدها و صفحات افش اشده ای از گوگل مشاهده شده است که با مخفف MNC‌ نیز شناخته می شود.
 
image
 
تاکنون همیشه نام هایی که در نهایت برای نسخه جدید اندروید انتخاب می شدند با نام های شایعه شده آن ها تفاوت داشته است. به عنوان مثال اندروید کیت کت در ابتدا با نام Key Lime Pie شناخته می شد اما هنگام رونمایی از عبارت KitKat برای توصیفش استفاده شد. نمونه دیگر نیز همین اندروید Lollipop است که در ابتدا با نام Lemon Meringue Pie در خبرگزاری ها حضور یافت. 
 
سال گذشته طی مراسم I/O 2014 که برای اولین بار با Android Lollipop و طراحی متریال آن آشنا شدیم، نام Android L برای آن در نظر گرفته شده بود حال آنکه زمان ورود آن به بازار یعنی در نوامبر ۲۰۱۴، به لالیپاپ مشهور شد. این نسخه از اندروید نیز احتمالا با نام Android M میان کاربران شناخته شده و پس از آن نامی مناسب و شایسته برای آن انتخاب می شود.
 
منبع: Phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۳/۵
لعنت به اندروید گوشیه من P7 اما هنوز آپدیت براش نیومنده هرگز نمی آد.لعنت به اندروید

مهمان

۱۳۹۴/۳/۴
Macadamia Nu معنیش فندق میشه! کلوچه نداره دیگه!

مهمان

۱۳۹۴/۳/۴
اقامیگن مثل مایکروسافت تمامی مدل هارو اپ میکنن شرکت ها راسته عایا ؟؟؟؟؟

مهمان

۱۳۹۴/۳/۴
باعرض سلام ی سوال داشتم من نکسوس 4دارم والان اندروید 5.1برای گوشیم امده ولی ابدیت نمی شه کسی میتونه راهنماییم کنه یعنی ابدیت را دانلود می کند ولی نصب نمی کند

مهمان

۱۳۹۴/۳/۴
هر نسخه بدتر از نسخه قبلی اسم زهر مار براش بهتر نیست