خانهاخبار
تصاویر رندر شده از فریم فلزی HTC One ME9 فاش شد

تصاویر رندر شده از فریم فلزی HTC One ME9 فاش شد

– نویسنده مهمان: بعد از One M9+، One M9 و J Butterfly جدید، به زودی شاهد یک گوشی هوشمند رده بالای دیگر از HTC خواهیم بود. مدت هاست که شایعاتی در مورد One ME9 شنیده می شود و اکنون به نظر می رسد که این گوشی قرار است به یک اسم رسمی بدل شود. امروز تصویر رندر شده جدیدی به بیرون درز کرد که ادعا می کند متعلق به فریم فلزی One ME9 است.
۱۳۹۴/۲/۳۱

– نویسنده مهمان: بعد از One M9+، One M9 و J Butterfly جدید، به زودی شاهد یک گوشی هوشمند رده بالای دیگر از HTC خواهیم بود. مدت هاست که شایعاتی در مورد One ME9 شنیده می شود و اکنون به نظر می رسد که این گوشی قرار است به یک اسم رسمی بدل شود. امروز تصویر رندر شده جدیدی به بیرون درز کرد که ادعا می کند متعلق به فریم فلزی One ME9 است. علیرغم استفاده از این فریم فلزی، قرار است پشت گوشی از جنس پلی کربنات ساخته شود، بنابراین شاهد یک گوشی با بدنه تمام فلزی نخواهیم بود.

 

image


انتظار می رود که One ME9 از نمایشگر 5.2 انیچی با کیفیت Quad HD ساخته شود و یک دوربین 20 مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین 4 مگاپیکسلی اولتراپیکسل یا 13 مگاپیکسلی معمولی در جلو داشته باشد. 3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و باتری 2900 میلی آمپر ساعتی از دیگر مشخصات این گوشی است.


گفته می شود که پردازنده MT6795 مدیاتک که یک پردازنده 8 هسته ای با فرکانس 2.2 گیگاهرتز است برای این گوشی در نظر گرفته شده است. همچنین اسپیکرهای استریو بوم ساند در جلوی دستگاه و اسکنر اثر انگشت روی دکمه خانه این گوشی قرار خواهند داشت.


 One ME9 اچ تی سی از اندروید 5 لالی پاپ با رابط کاربری Sense 7 استفاده می کند. این گوشی احتمالا با رنگ های خاکستری، طلایی مایل به قهوه ای و طلایی کلاسیک در ماه جولای معرفی خواهد شد. این طور به نظر می رسد که این گوشی هوشمند در بازارهای آمریکا و اروپا به فروش نخواهد رسید و تنها در بازار کشورهای آسیایی با قیمتی در حدود 560 دلار عرضه خواهد شد.
 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۲/۳۱
با اینکه خودم طرفداره شدید اچ تی سی ام ولی اصلا توقع ی همچین طراحی زشتی رو نداشتم

مهمان

۱۳۹۴/۲/۳۱
شبیه فِرِم های سامسونگه خخخخخخ

مهمان

۱۳۹۴/۲/۳۱
عجب چیز جالبیه چه میکنه این اچ تی سی

مهمان

۱۳۹۴/۲/۳۱
az M9 behtare aya?

مهمان

۱۳۹۴/۲/۳۱
قیمتش خیلی زیاده 560 دلار از کجا بیارم هاااااااا.