خانهاخبار
تخمین فروش ۵۰ میلیونی آیفون در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۵

تخمین فروش ۵۰ میلیونی آیفون در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۵

نویسنده مهمان: با توجه به این که کمپانی اپل سالانه نهایتا ۲ اسمارت فون روانه بازار می کند، با استقبال بی نظیری از سوی کاربران مواجه شده و معمولا فروش طوفانی را تجربه می کند. یکی از مهم ترین تفاوت های آیفون ۶ و ۶ پلاس با محصولات سال های گذشته اپل، نمایشگر بزرگ و باکیفیت آن هاست.
۱۳۹۴/۲/۲۵

نویسنده مهمان: با توجه به این که کمپانی اپل سالانه نهایتا ۲ اسمارت فون روانه بازار می کند، با استقبال بی نظیری از سوی کاربران مواجه شده و معمولا فروش طوفانی را تجربه می کند. یکی از مهم ترین تفاوت های آیفون ۶ و ۶ پلاس با محصولات سال های گذشته اپل، نمایشگر بزرگ و باکیفیت آن هاست. بسیاری از کاربران به خاطر نمایشگر کوچک اسمارت فون های اپل علاقه ای به خرید آن ها نداشتند تا اینکه آیفون ۶ با نمایشگری ۴.۷ اینچی و ۶ پلاس با نمایشگری ۵.۵ اینچی وارد بازار شد که در نهایت توانست آمار فوق العاده ای را برای اپل در پایان سال ۲۰۱۴ و ۶ ماه اول ۲۰۱۵ رقم بزند.

 

image

 

پس از آنکه اپل در سه ماه اول امسال موفق به فروش ۷۰ میلیون آیفون شد برخی از کارشناسان معتقدند در سه ماه دوم نیز ۵۰ میلیون آیفون فروخته خواهد شد که موفقیت آیفون ۶ نیز در این روند تاثیر داشته و آمار فروش اپل را طوفانی تر از قبل کرده است.

برخی سرویس های آماری مانند UBS Evidence Lab که سابقه درخشانی در گمانه زنی درباره میزان فروش محصولات اپل دارد، فروش ۵۱.۱ میلیون نسخه ای آیفون را در سه ماه دوم ۲۰۱۵ پیش بینی کرده است در حالی که آنالیزور های Wall Street فقط ۴۵ میلیون عدد را برای کوپرتینویی ها پیش بینی می کنند.

تا چند وقت پیش شرکت نوپای شیائومی بازار چین را در دست داشت حال آنکه اخیرا اپل با سبقت از شیائومی اولین کمپانی پر فروش چین لقب گرفته است و سود فوق العاده ای را به جیب زده است. به این نکته نیز توجه داشته باشید که چین یکی از بزرگترین بازارهای فروش محصولات هوشمند است که نه تنها جمعیت کاربرانش بسیار زیاد است بلکه میزان خرید اسمارت فون برای قاچاق به دیگر کشور ها نیز، آمار چشم گیری در این کشور داشته و بهشت کمپانی های تولید کننده محصولات هوشمند به حساب می آید. اپل هم اکنون بیشترین رشد در فروش میان پنج کشور بزرگ اروپایی را داشته و بسیاری از کاربران را متقاعد به مهاجرت از اندروید به iOS کرده است.

ساعت هوشمند اپل نیز به نام Apple Watch وارد بازار شده و قطعا تاثیر بسزایی در فروش آیفون ۶ داشته است. از آنجا که Apple Watch با آیفون های ۵ به بعد همگام سازی شده است کاربران برای خرید این ساعت باید یکی از اسمارت فون های اپل را نیز خریداری کنند که همین موضوع در افزایش فروش آیفون در سه ماه دوم ۲۰۱۵ موثر خواهد بود.

 

منبع: phoneArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۶
Khob be salamati,khosh be hale sahamdarash o sherkatesh.