خانهاخبار
سرویس Apple Music ماه آینده راه اندازی می شود

سرویس Apple Music ماه آینده راه اندازی می شود

نویسنده مهمان: پس از مدت ها حدس و گمانه زنی در مورد سرویس پخش موسیقی اپل، اکنون به نظر می رسد که این شرکت قصد دارد سرویس خود را با نام Apple Music را در کنفرانس ماه آینده توسعه دهندگان خود (WWDC) معرفی کند.
۱۳۹۴/۲/۲۵

نویسنده مهمان: پس از مدت ها حدس و گمانه زنی در مورد سرویس پخش موسیقی اپل، اکنون به نظر می رسد که این شرکت قصد دارد سرویس خود را با نام Apple Music را در کنفرانس ماه آینده توسعه دهندگان خود (WWDC) معرفی کند. گزارش های رسیده حاکی از این است که این سرویس در اواخر ماه آینده میلادی راه اندازی خواهد شد. به همراه آن نسخه جدید و باز طراحی شده اپلیکیشن Music آی او اس هم منتشر می شود که ظاهرا به جز آن، نسخه ای برای سیستم عامل مک و اندروید نیز وجود خواهد داشت.

 

image

 

پس از شکست شبکه اجتماعی Ping اپل، حالا این شرکت دوباره به فکر وارد شدن به حیطه شبکه های اجتماعی شده است که بخشی از سرویس اپل موزیک نیز اینگونه خواهد بود. اما بخش اجتماعی اپل موزیک تنها مختص به هنرمندان است. در این بخش تنها هنرمندان قادر هستند روی صفحه خود موسیقی و محتوی به اشتراک بگذارند و کاربران عادی تنها می توانند مطالب آنها را لایک زده و نظر بدهند. البته اگر کاربری دوست نداشته باشد تا فعالیت های هنرمندان را در اپل موزیک مشاهده کند قادر خواهد بود این قسمت از سرویس را برای خود غیر فعال کند.

سرویس اپل موزیک در ابتدا برای مدت محدودی رایگان خواهد بود اما این سرویس گزینه ای برای پخش رایگان موسیقی در بلند مدت نخواهد داشت. پیش از این گزارش شده بود که اپل به شرکت های پخش موسیقی فشار آورده است تا همزمان با راه اندازی سرویس خود، پخش آنلاین رایگان را در اسپاتیفای تعطیل کنند که این اقدام پای کمیسیون تجارت فدرال آمریکا را برای تحقیق در مورد شیوه برخورد این شرکت به میان کشید. 

 

منبع: TheVerge

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)