خانهاخبار
HTC احتمالا به زودی یک تبلت میان رده معرفی خواهدکرد

HTC احتمالا به زودی یک تبلت میان رده معرفی خواهدکرد

– نویسنده مهمان: به نقل از حساب کاربری UpLeaks@ در توییتر، کمپانی تایوانی HTC‌ در حال طراحی و تولید یک تبلت میان ‌رده است که احتمالا در سه ماهه دوم ۲۰۱۵ وارد بازار خواهد شد. با توجه به اینکه هم اکنون در سه ماهه دوم سال هستیم و چیزی به آخر آن نمانده احتمالا با مراسم رونمایی از این تبلت میان رده چند هفته ای فاصله داشته باشیم.
۱۳۹۴/۲/۲۴

– نویسنده مهمان: به نقل از حساب کاربری UpLeaks@ در توییتر، کمپانی تایوانی HTC‌ در حال طراحی و تولید یک تبلت میان ‌رده است که احتمالا در سه ماهه دوم ۲۰۱۵ وارد بازار خواهد شد. با توجه به اینکه هم اکنون در سه ماهه دوم سال هستیم و چیزی به آخر آن نمانده احتمالا با مراسم رونمایی از این تبلت میان رده چند هفته ای فاصله داشته باشیم. البته به این نکته هم دقت داشته باشید که فعلا هیچ مدرک معتبری درباره صحت این خبر و طراحی یک تبلت توسط تایوانی ها موجود نیست پس احتمال شایعه بودن آن نیز می تواند وجود داشته باشد.‌

 

image

نمای پشتی HTC Jetstream

 

منبع افشاکننده متاسفانه هیچ اطلاعات دقیقی در اختیار کاربران قرار نداده و صرفا به انتشار خبر و نام تبلت بسنده کرده است. این تبلت میان رده HTC H7 نام دارد که با توجه به عبارت H7 می توان حدس زد که نمایشگری ۷ اینچی خواهد داشت اما هنوز هیچ صحبتی از رزولوشن تصویر، نام پردازنده، طراحی یا باتری آن نشده و برای دریافت اطلاعات بیشتر هم چنان باید منتظر بمانیم.

همانطور که می دانید کمپانی HTC یکی از موفق ترین تولید کنندگان محصولات هوشمند در جهان است اما به دلایلی نامشخص پس از تجربه ناموفق HTC Flyer و HTC Jetstream، دیگر وارد عرصه تولید تبلت ها نشده و ظاهرا برنامه جدی هم برای این کار ندارد. پس از آنکه تبلت محصول مشترک گوگل و اچ تی سی به نام Nexus 9 وارد بازار شد حدس و گمان هایی مبنی بر شروع تولید تبلت های جدید توسط کمپانی تایوانی مطرح شد اما اکنون که چندی از تولید تبلت نکسوس ۹ گوگل می گذرد همچنان هیچ اقدامی از سوی اچ تی سی مشاهده نشده و برنامه این کمپانی برای ورود به عرصه محصولات بزرگ تر از تلفن هوشمند هنوز مشخص نیست.

 

منبع: PhoneArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)