خانهاخبار
تصویری منتسب به تبلت Galaxy Tab S2 سامسونگ فاش شد

تصویری منتسب به تبلت Galaxy Tab S2 سامسونگ فاش شد

– نویسنده مهمان: تصاویر منتسب به تبلت Galaxy Tab S2 سامسونگ که قرار است به زودی از آن رونمایی شود توسط حساب توییتر @onleak در اینترنت منتشر شد، تبلتی که شایعه می شود در ماه ژوئن رسما از آن پرده برداری شود.
۱۳۹۴/۲/۲۱
– نویسنده مهمان: تصویر منتسب به تبلت Galaxy Tab S2 سامسونگ که قرار است به زودی از آن رونمایی شود توسط حساب توییتر  @onleak در اینترنت منتشر شد، تبلتی که شایعه می شود در ماه ژوئن رسما از آن پرده برداری شود.
 
با توجه به تصویر منتشر شده، به نظر می رسد که تبلت Galaxy Tab S2 این شرکت کره ای، طراحی شبیه به طراحی گوشی هوشمند Galaxy S6 داشته باشد، خبری که مطمئنا برای هیچ کس تعجب آور نخواهد بود چون سال گذشته تبلت Galaxy Tab S نیز ظاهری شبیه به گوشی Galaxy S5 داشت.
 
image
 
در این تصویر می شود به وضوح جای سیم کارت و مموری کارت را روی لبه کناری تبلت مشاهده کرد، بنابراین می توان نتیجه گرفت که Galaxy Tab S2 نیز همانند بیشتر تبلت های سامسونگ از قابلیت اتصال به شبکه موبایل و احتمالا برقراری تماس تلفنی برخوردار است.
 
در شایعات پیشین که در مورد این تبلت منتشر شده بود، ادعا شده است که Galaxy Tab S2 ضخامتی کمتر از آیپد ایر 2 دارد. همچنین گفته شده که اندازه نمایشگر این تبلت 9.7 اینچ بوده و (همچون آیپد های جدید و نکسوس 9) رزولوشنی برابر با 2048 در 1536 پیکسل در اختیار دارد. از دیگر مشخصات اعلام شده برای Galaxy Tab S2 می توان به داشتن 3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی در پشت تبلت و دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی و همچنین استفاده از پردازنده 8 هسته ای اگزینوس سامسوسنگ اشاره کرد.
 
منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

پرهام

۱۳۹۴/۴/۱۶
حالا نیست اون اپلی که طرفداریشو میکنید اصلا از کسی تقلید نمیکنه و راه خودشو میره. واقعا که

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۲
واقعا اين همه تقليد خجالت أوره ، ولي شايد بتونه از ظاهر تقليد كنه اما در باطن سامسونگ هرگز در اندازه هاي آپل نبوده و نيست

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۲
خیلی بد ترکیبه

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۲
سامسونگ فقط برا اين درست شده كه فقط از اين و اون تقليد و كپي كنه سامسونگ فقط لوازم خونگيش خوبه و حرف اولو ميزنه وگرنه گوشي ها و تبلت هاش اصلاً به درد نميخوره

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۲
بیا اینم یه تقلید دیگه،فک نکنید شبیه به ipad هستا،اصلا نیست بیا سامسونگ یکم خودت صاحب سبک باش،واسه یه بار هم که شده الگوی خودتو استفاده کن نو محصولات آیفون