خانهاخبار
مشخصات احتمالی Moto X 2015 لو رفت

مشخصات احتمالی Moto X 2015 لو رفت

جی اس ام: موتورولا اولین نسل از گوشی های Moto X را مرداد ماه سال ۹۲ معرفی کرد. نسل دوم این گوشی ها در شهریور ماه سال گذشته معرفی کرد و اکنون انتظار می رود نسخه سوم گوشی های موتو اکس در طی ۴ الی ۵ ماه آینده معرفی کند.
۱۳۹۴/۲/۱۶

جی اس ام: موتورولا اولین نسل از گوشی های Moto X را مرداد ماه سال ۹۲ معرفی کرد. نسل دوم این گوشی ها در شهریور ماه سال گذشته معرفی کرد و اکنون انتظار می رود نسخه سوم گوشی های موتو اکس در طی ۴ الی ۵ ماه آینده معرفی کند. چهار یا پنج ماه تا زمان معرفی یک گوشی زمان زیادی است برای لو رفتن مشخصات است اما دنیای تکنولوژی این حرف هارا متوجه نمی شود.

 

image

 

در زمانی که موتورولا تخفیف های ۲۲۵ دلاری روی موتوایکس گذاشته است، خبرهایی از نسل بعدی این گوشی منتشر شده است. البته این مشخصات را نمی توان با قطعیت تایید کرد اما کسی که این مشخصات را لو داده، ادعا می کند از برنامه های موتورولا برای عرضه پرچمدار بعدی اش آگاه است.

صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن QHD و همچنین پردازنده اسنپ دراگن ۸۰۸ که دقیقا همان پردازنده ایست که در LG G4 یافت می شود، در لیست مشخصات Moto X 2015 ذکر شده اند. علاوه بر اینها، چهار گیگابایت حافظه رم، ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، یک جفت دوربین ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی برای پشت و جلوی دستگاه همراه با یک باتری عظیم ۳۲۸۰ میلی آمپری در لیست مشخصات احتمالی این گوشی وجود دارد. نسخه اندروید دستگاه نیز به احتمال زیاد اندروید ۵.۱.۱ خواهد بود.

 

image

 

به گفته شخص لو دهنده، این مشخصات سخت افزاری که در عکس بالا نیز وجود دارند، در حال آزمایش در یک دستگاه آزمایشی یا پروتوتایپ هستند. اگر شرایط به خوبی پیش رود اینها مشخصات موتوایکس ۲۰۱۵ خواهد بود وگرنه ممکن است برخی از این اعداد و ارقام تغییر داده شوند. شما درباره سری گوشی های Moto X چه فکر می کنید ؟ 

 

منبع: Pocketnow

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۱
قیمتش؟؟؟

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۸
فوق العادست,به نظرتون قیمتش چقدرمیشه?

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۸
كاملا fake هست چراكه ٤ گيگ رم اصلا با اسنپ٨٠٨ همخواني نداره و باتري هاي موتو ايكس هميشه متوسط بودن و موتو مكس هاهميشه عالي . حالا اكه از اسنپ٨٠٨ استفاده كنه آبروي كوالكوم بيش از قبل ميره

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۷
من از گوشی های خیلی خاص خوشم میاد،مثل ورتو،8800،moto x.خدا رو شکر مثل سامسونگ همه گیر نشده

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۷
امیدوارم زودتر عرضه شه ... مهم نیست ایران یا خارج فقط زودتر بیاد