خانهاخبار
ابعاد آیپد پرو همراه با تصویر شماتیک جدید، لو رفت

ابعاد آیپد پرو همراه با تصویر شماتیک جدید، لو رفت

جی اس ام: به نظر می رسد آیفون های بزرگتر، برای اپل بسیار خوش یمن بوده است. اکنون این شرکت در حال تدارک یک آیپد بزرگ تر است و به تازگی عکس های شماتیک جدید همراه با ابعاد این آیپد ۱۲ اینچی لو رفته است.
۱۳۹۴/۲/۱۲

جی اس ام: به نظر می رسد آیفون های بزرگتر، برای اپل بسیار خوش یمن بوده است. اکنون این شرکت در حال تدارک یک آیپد بزرگ تر است و به تازگی عکس های شماتیک جدید همراه با ابعاد این آیپد ۱۲ اینچی لو رفته است. البته این اولین بار نیست که شایعات مربوط به این تبلت منتشر می شود. پیش از این هم حتی عکس هایی از قاب های محافظ این تبلت در فضای مجازی منتشر شده بود. 

اطلاعات جدیدی که از این تبلت لو رفته است، نشان می دهد که آیپد پرو، بر خلاف آنچه تصور می شد، صفحه نمایش ۱۲.۹ اینچی دارد. بر اساس این تصویر، آیپد پرو طول ۳۰۵.۷ و عرض ۲۲۲.۶ میلیمتری دارد. اگر این تبلت بخواهد صفحه نمایش ۱۲.۹ اینچی با نسبت تصویر ۴:۳ (همان نسبت تصویری که آیپد ایر و آیپد مینی دارد) داشته باشد پس باید صفحه نمایشی با طول وعرض ۱۹۶.۶ در ۲۶۱.۲ را در خود جای دهد. با این ابعاد می توان نتیجه گرفت نسبت صفحه نمایش به بدنه آیپد پرو، ۷۵.۷ درصد باشد. نسبت صفحه نمایش به بدنه در آیپد ایر و آیپد مینی برابر ۷۱.۷ درصد است.

 

image

 

همچنین بر اساس همین تصویر، ضخامت تبلت ۷.۲ میلیمتر مشخص شده است. اگر این عدد حقیقت داشته باشد، آیپد پرو در مقابل تبلت های ۱۲ اینچی سامسونگ که ۸ میلیمتر ضخامت دارند، یک برگ برنده از این نظر خواهد داشت. 

دیگر اجزای بدنه در تصویر شماتیکی که حساب کاربری OnLeaks در توییتر منتشر کرده، موجود هستند. همانطوری که مشاهده می کنید آیپد ۱۲.۹ اینچی، از چهار اسپیکر در بخش بالایی و پایینی تبلت استفاده می کند. همچنین جایگاه پورت اتصال دستگاه که پیش تر تصور می شد در لبه ی سمت چپ دستگاه وجود داشته باشد، اکنون به بخش پایینی آیپد انتقال یافته است. البته هنوز نمی دانیم اپل از پورت USB Type-C در تبلت جدید خود استفاده خواهد کرد یا همانند دیگر آیپدها، شاهد پورت Lightning خواهیم بود.

متاسفانه هنوز مشخص نیست این تبلت چه زمانی معرفی می شود. شما درباره این تبلت اپل چه فکر می کنید؟ اخیرا در خبر ها داشتیم که در سه ماهه دوم مالی سال ۲۰۱۵، کامپیوترهای تحت پلتفرم OS X اپل فروش بیشتری نسبت به آیپد ها داشته اند. آیا این محصول می تواند فروش آیپد ها را بهبود ببخشد ؟

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۳
اون موقع ک اپل آیپدو ساخت سامسونگ تو فکر این بود چجوری انتن star TV رو توش جا بده

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۳
هرچه از ایفون بدم میاد ولی فوق العاده با ایپد حال میکنم حسابی

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۳
خب با این اندازه ایی که اپل واسش در نظر گرفته بنظرم برای یک تبلت بزرگه و اگر به جای IOS بیاد و روش سیستم عامل OS X رو بزاره که در عمل بشه یک چیزی مثل سرفیس مایکروسافت خیلی بیشتر فروش خواهد که چون انجوری دیگه کلا یک وسیله دیگه حساب میشه و اندازه اش رو میشه اوکی دونست.

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۲
این هم از تقلید اپل از Note pro سامسونگ