خانهاخبار
بروزرسانی جدید Whatsapp با طراحی متریال دیزاین منتشر شد

بروزرسانی جدید Whatsapp با طراحی متریال دیزاین منتشر شد

جی اس ام: سرویس پیام رسان اینترنتی واتس اپ بالاخره با یک بروزرسانی، از طراحی متریال در نسخه اندروید استفاده می کند. زبان طراحی متریال دیزاین همراه با اندروید 5.0 معرفی و تا کنون اپلیکیشن های زیادی به این زبان طراحی سوییچ کرده اند. این بروزرسانی که فعلا به صورت یک نسخه آزمایشی فقط از طریق سایت واتس اپ در دسترس است.
۱۳۹۴/۱/۲۵

جی اس ام: سرویس پیام رسان اینترنتی واتس اپ بالاخره با یک بروزرسانی، از طراحی متریال در نسخه اندروید استفاده می کند. زبان طراحی متریال دیزاین همراه با اندروید 5.0 معرفی شد و تا کنون اپلیکیشن های زیادی به این زبان طراحی سوییچ کرده اند. این بروزرسانی فعلا به صورت یک نسخه آزمایشی فقط از طریق سایت واتس اپ در دسترس است. 

 

image

 

این نسخه آزمایشی که کد آن 2.12.38 است، انیمیشن ها و آیکن های جدید را به واتس اپ نسخه اندروید می آورد. اگرچه این نسخه فعلا آزمایشی است اما تمامی امکاناتی که پیش تر در واتس اپ وجود داشت، مانند تماس تلفنی اینترنتی را همچنان دارد. این نسخه را می توانید از طریق این صفحه، که بخشی از وبسایت رسمی واتس اپ است، دانلود کنید. این نسخه فعلا وارد گوگل پلی نشده است ولی احتمالا به زودی این بروزرسانی در گوگل پلی نیز عرضه می شود. شما درباره این نسخه جدید چه فکر می کنید ؟ آیا از طراحی آن راضی هستید ؟

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۷
اره بمب توشه شما دانلود نکن

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۷
خود سایت رسمی گذاشته بعد میگی گوگل پلی

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۶
من نسخه 2.12.41 رو نصب کردم.رنگ سربرگ صفحه سبزتیره رنگه.خیلی قشنگ نیست.فکرکنم اگه روی کیفیت تماس کار کنه و تماس ویدئویی رو هم ایجاد کنه ، بهتر از اینه که روی تیره رنگ کردن طراحیش کار کنه.

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۶
عالی بود عالیتر شده

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۵
واقعا عالی شده من که راضی هستم