خانهاخبار
Desire Eye اندروید نسخه 5.0.2 (آب نبات چوبی) را دریافت کرد

Desire Eye اندروید نسخه 5.0.2 (آب نبات چوبی) را دریافت کرد

جی اس ام: دیزایر آی یکی از گوشی های خانواده دیزایر است که برای گرفتن عکس های سلفی طراحی شده است. در جلوی این گوشی که بررسی آن را در می توانید بخوانید، یک دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه فلاش دوتایی تعبیه شده که می توانید عکس هاس سلفی زیبایی با آن تهیه کنید.
۱۳۹۴/۱/۲۲
جی اس ام: دیزایر آی یکی از گوشی های خانواده دیزایر است که برای گرفتن عکس های سلفی طراحی شده است. در جلوی این گوشی که بررسی تخصصی آن را در می توانید بخوانید، یک دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه فلاش دوتایی تعبیه شده که می توانید عکس هاس سلفی زیبایی با آن تهیه کنید.
 

 

امروز کمپانی تایوانی اچ تی سی اعلام کرد که اندروید نسخه 5.0.2 را برای این گوشی هوشمند ارائه کرده است. اولین کشوری که این بروزرسانی را دریافت کرده کشور زادگاه اچ تی سی یعنی تایوان است.

 

این نسخه جدید شماره ساخت 2.19.709.1 و حجمی برابر 1008.9 مگابایت را دارد. با این بروزرسانی تمام ویژگی های اندروید آب نبات چوبی وارد دیزار آی خواهد شد، اما متاسفانه نسخه 7 رابط کاربری Sense هنوز ارائه نشده است و به صورت پیش فرض نسخه 6.55 این رابط کاربری روی این بروزرسانی قرار دارد.

 

image

 

 

توسعه دهندگان این رام وعده داده اند که با ارائه اندروید 5.1، رابط کاربری سنس 7.0 نیز ارائه خواهد شد و چندین مدل دستگاهی که در بازار وجود دارند این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد.

 

بیشترین چیزی که در این گوشی جذابیت دارد و ما در انتظار آن هستیم، ارائه بروزرسانی های جدید برای رابط کاربری دوربین است. اگر شما موفق به دریافت این نسخه روی گوشی Desire Eye خود شدید در قسمت کامنت ها تجربه خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۲/۴
با سلام من دیزایر816 دارم امروز آپدیتش کردم به 5.0.2 شکل و شمایلش که تغییر کرده دنبال تغییرات دیگه هستم حجمش حدود900مگ بود

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۴
سلام من این گوشی رو دارم ولی هنوز آبدیت نشده چرا؟؟؟؟؟؟؟

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۳
از کدوم قسمت آپدیت میشه کرد ؟ من نتونستم پیدا کنم یا شاید هنوز آپدیت نیامده برای دیزایر ای من.

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۳
سلام دوستان .من چجوری اپدیت کردین? من هرچی میزنم میگه اپدیت جدید نداره .نمیتونم اپدیت کنم . :( من از فروشگاه کامران خریدم گوشی رو

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۳
اندروید 5 خیلی خوبه. من وان ام 7 دارم. یه ماهی میشه 5.0.2 اپدیت شده. منتظر سنس 7 و اندروید 5.1 هستم. ممنون میشم خبری شد اطلاع بده.. ممنون