خانهاخبار
موتورولا به خریداران موتو ایکس، یک موتو ای هدیه می دهد

موتورولا به خریداران موتو ایکس، یک موتو ای هدیه می دهد

جی اس ام: یکی بخر، یکی دیگه مجانی ببر! این شعار برای یک فست فود یا یک اغذیه فروشی نیست، بلکه برای شرکت فروشنده گوشی است. موتورولا در تازه ترین اقدام خود، به خریداران نسل دوم موتو ایکس در آمریکا، یک گوشی موتو ای نیز هدیه می دهد.
۱۳۹۳/۱۲/۲۷

جی اس ام: یکی بخر، یکی دیگه مجانی ببر! این شعار برای یک فست فود یا یک اغذیه فروشی نیست، بلکه برای شرکت فروشنده گوشی است. موتورولا در تازه ترین اقدام خود، به خریداران نسل دوم موتو ایکس در آمریکا، یک گوشی موتو ای نیز هدیه می دهد. برای خرید موتو ایکس بدون قرار داد اوپراتوری، باید ۵۰۰ دلار پرداخت کرد که در ازای آن اکنون یک موتو ای ۱۲۰ دلاری نیز به صورت رایگان به خریداران تقدیم خواهد شد. 

 

image

 

این قیمت برای نسخه ۱۶ گیگابایتی است اما خریداران می توانند از طریق MotoMaker، تلفن هوشمند خود را شخصی سازی کنند و سپس دکمه خرید را بزنند. این شخصی سازی ها شامل تغییر حافظه داخلی و همچنین تغییر جنس و رنگ بدنه نیز هست. 

گوشی موتو ایکس نسل دوم از مشخصات سخت افزاری نسبتا خوبی استفاده می کند. قلب تپنده این گوشی پردازنده ۴ هسته ای Snapdragon 801 است. همچنین ۲ گیگابایت حافظه رم نیز در این گوشی وجود دارد. صفحه نمایش دستگاه نیز ۵.۲ اینچی است و رزولوشن FullHD دارد. گوشی دیگری که به رایگان تقدیم می شود نسل دوم Moto E است. این گوشی ارزان قیمت که صفحه نمایش ۴.۵ اینچی qHD دارد، از شبکه مخابراتی LTE نیز پشتیبانی می کند. همچنین پردازنده این دستگاه، چیپست محبوب Snapdragon 410 است و یک گیگابایت حافظه رم هم در این گوشی وجود دارد.

این معامله سودآور برای مشتری، تنها تا ۶ روز دیگر اعتبار دارد. برای خرید این مدل باید به سایت موتورولا(نسخه آمریکا) بروید و از آنجا خرید کنید و طبعا باید ساکن آمریکا نیز باشید. امیدواریم روزی چنین پیشنهاد هایی در ایران نیز وجود داشته باشد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۲۸
اینجا همون موتوایکس رو به قیمت واقعیش بفروشن ،،، موتو ای رایگان پیشکش خودشون

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۲۸
آرزو بر جوانان عیب نیست...

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۲۸
واقا

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۲۸
دلت خوشه

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۲۸
متاسفانه توی ایران ما چیزی به نام هدیه وجود نداره و مطمئنا قیمت اون هدیه رو میکشن روی محصول خریده شده، تازه اگه اون هدیه کیفیت داشته باشه و ته انبارا خاک نخورده باشه!!