خانهاخبار
HTC One M9 در خاورمیانه معرفی شد

HTC One M9 در خاورمیانه معرفی شد

جی اس ام: در روز ۲۵ اسفند ماه، اچ تی سی در دوبی مراسمی اختصاصی برای معرفی گوشی HTC One M9 در خاورمیانه برگزار کرد. در این مراسم از وبسایت نیز، برای پوشش خبری، دعوت شد و می توانید گزارش اختصاصی از این مراسم را در این پست بخوانید.
۱۳۹۳/۱۲/۲۷

جی اس ام: در روز ۲۵ اسفند ماه، اچ تی سی در دوبی مراسمی اختصاصی برای معرفی گوشی HTC One M9 در خاورمیانه برگزار کرد. در این مراسم از وبسایت نیز، برای پوشش خبری، دعوت شد. سال گذشته نیز HTC با برگزاری مراسمی در دوبی و البته تهران، گوشی One M8 را در خاورمیانه معرفی کرد. اچ تی سی اهمیت کاربران این بازار را به خوبی می داند و به همین دلیل برای پرچمدار جدیدش هم مراسم مشابهی برگزار کرد.

 

image

 

در این مراسم که مشابه کنفرانس اچ تی سی در MWC بود، ابتدا فیلم طراحی گوشی به حضار نشان داده شد. سپس نایب رئیس اچ تی سی در خاورمیانه، نیکیتاس گلیکاس، به روی صحنه آمد و ضمن خوش آمد گویی به خبرنگاران، از تلاش های اچ تی سی برای عرضه محصولی کامل خبر داد. پس از او، فیل بلر، مدیر بخش EMEA اچ تی سی، روی صحنه آمد. او صحبت های کوتاهی درباره طراحی اچ تی سی وان ام۹ داشت و پس از اتمام صحبت هایش، یک فیلم از گوشی HTC One M9 پخش شد.

 

image

 

پس از آنها نوبت به رئیس محصول اچ تی سی در خاورمیانه رسید تا درباره مشخصات فنی گوشی و البته رابط کاربری آن صحبت کند. دنیل خیاط در ابتدا به سراغ سخت افزار گوشی رفت. او در ابتدای سخنرانی خود گفت: ما در نمایشگاه MWC گوشی را معرفی کردیم که دیگر از هر لحاظی به تکامل رسیده است. سپس به مشخصات سخت افزاری آن یعنی پردازنده Snapdragon 810، سه گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در پشت و دوربین چهار اولتراپیکسلی در جلوی دستگاه، اشاره کرد. همچنین این تلفن هوشمند همانند نسل قبلی خود از کارت حافظه جانبی تا ۱۲۸ گیگابایت نیز پشتیبانی می‌کند.

 

image

 

سپس خیاط درمورد رابط کاربری این گوشی صحبت کرد. این دستگاه به اندروید ۵ و رابط کاربری سنس ۷ مجهز شده است و تجربه کاربری روان و دلچسبی را ارائه می دهد. یکی از ویژگی های رابط کاربری سنس ۷، ویجتی است که به صورت پیش فرص در صفحه خانه این رابط کاربری قرار دارد. این ویجت با توجه به موقعیت مکانی شما، اپلیکیشن های مربوطه را نشان می دهد. مثلا اگر در خانه باشید، اپلیکیشن های که برای خانه در نظر گرفته اید را نشان می دهد. یا حتی اگر در فرودگاه باشید، اپلیکیشن های مربوط به پرواز را نشان می دهد. همچنین برخی اپلیکیشن های کاربری که روی گوشی شما نصب نشده باشد را نیز به شما پیشنهاد می دهد. در حقیقت اچ تی سی سعی کرده کاربر تعامل بیشتری با رابط کاربری سنس و البته گوشی One M9 داشته باشد.

 

image

 

دنیل خیاط سپس به سراغ ویژگی های برجسته دیگر HTC One M9 رفت. وان ام۹ به یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی مجهز شده است. به گفته خیاط، رابط کاربری این دوربین بسیار خوب طراحی شده و کاربر می تواند به سادگی عکس های خیلی خوبی با آن شکار کند. دوربین جلوی دستگاه نیز اکنون ۴ اولتراپیکسلی است و می تواند ۲۰۰ درصد نور بیشتری نسبت به دوربین جلوی دیگر گوشی ها ارائه دهد. 

 

image

 

image

 

سپس او به سراغ تکنولوژی های به کار رفته در اسپیکر One M9 رفت. اسپیکر های دوگانه که به نوعی امضای اچ تی سی در طراحی گوشی هایشان است، این بار به تکنولوژی صدای دالبی مجهز شده اند. همچنین اچ تی سی با شرکت harman/kardon نیز همکاری داشته است و به زودی لوازم جانبی صوتی از طرف این شرکت، برای One M9 عرضه خواهد شد. این لوازم جانبی به کمک HTC Connect به وان ام۹ متصل خواهند شد.

 

image

 

در بخش پایاینی سخنرانی ها بار دیگر نیکیتاس گلیکاس روی صحنه آمد و قیمت و زمان عرضه ام۹ در امارات را اعلام کرد. به گفته او این گوشی تا پایان ماه مارس در بازار امارت عرضه می شود. قیمت آن نیز مشابه One M8 خواهدبود و با قیمت ۲۷۴۹ درهم عرضه می شود.

 

image

 

پس از سخنرانی ها نوبت به پرسش و پاسخ خبرنگاران رسید. خبرنگار در این مراسم سوالات مختلفی از مسئولان اچ تی سی پرسید. سوال اصلی ما دلیل استفاده نکردن اچ تی سی از صفحه نمایش QHD بود که مسئولان اچ تی سی در پاسخ گفتند: چشم انسان توانایی تشخیص FullHD از QHD را ندارد و با استفاده از رزولوشن QHD، تنها مصرف انرژی و هزینه ساخت دستگاه بیشتر می شد. 

همچنین ما درباره میزان حافظه داخلی این گوشی که تنها محدود به ۳۲ گیگابایت شده است نیز از مسئولان اچ تی سی پرسیدیم که آنها، وجود درگاه کارت حافظه را برای افزایش میزان حافظه گوشی، کافی دانستند.

علاوه براینها در پایان در مورد تاریخ عرضه این گوشی در ایران نیز سوال پرسیدیم. طبق گفته مسئولان اچ تی سی، پرچمدار جدید این غول تایوانی اواخر فروردین تا اوایل اردیبهشت ماه سال ۹۴، طی یک مراسم رسمی در تهران، معرفی و عرضه خواهد شد. 

در ادامه می توانید عکس هایی که به صورت اختصاصی آنها را تهیه کرده، مشاهده کنید. شما درباره پرچمدار بعدی اچ تی سی چه فکر می کنید؟

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۱/۱۳
لطفا بی تعصب نظر بدید اچ تی سی ام 8 حتی نوت 4 رو تو سرعت بلعید برید فیلمشو یوتوب تماشا کنین هیچ گوشی اچ تی سی نمیشه من وان مکس دارم عالیه پولتونو بیرون بندازین ندین سامسونگ اچ تی سی ام 9 اس6 سامسونگو خراب کرد با نوشته باورنکنین تو کارایی بهترینه تا باهاش کار نکنین نمیفهمین نظره تعصبی ندین فقط اچ تی سی

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲
معلومه زیاد با htc کار کردی برو با همون سامی کپی خوش باش

مهمان

۱۳۹۴/۱/۱
تو باهاش کار کردی نابغه؟

مهمان

۱۳۹۴/۱/۱
من باورم نمیشه چون m8 یکی از گوشی هایی بود که خیلی کم داغ میکرد حالا چجوری میشه m9داغ کنه، من تا نگیرمش و خودم نبینم باورم نمیشه just htc

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۲۹
با این درهمی که اینجا گفتن حدود 2600 میشه