خانهاخبار
اولین تصاویر رندر از پرچمدار بعدی سونی

اولین تصاویر رندر از پرچمدار بعدی سونی

جی اس ام: حساب کاربری @OnLeaks در توییتر، اخیرا رندر های ال جی جی۴ را منتشر کرده بود. اکنون او به سراغ پرچمدار دیگری که هنوز معرفی نشده رفته است و رندر هایی از اکسپریا زد۴ منتشر کرده است.
۱۳۹۳/۱۲/۲۶

جی اس ام: حساب کاربری @OnLeaks در توییتر، اخیرا رندر های ال جی جی۴ را منتشر کرده بود. اکنون او به سراغ پرچمدار دیگری که هنوز معرفی نشده رفته است و رندر هایی از اکسپریا زد۴ منتشر کرده است. البته کسی که این عکس ها را ساخته است، اطلاعات زیادی از طراحی های زد۴ و جی۴ داشته است. اما با این وجود هم در پایاین اعلام کرده ممکن است طراحی نهایی گوشی ها کمی با این رندر ها متفاوت باشد.

 

image

 

طبق این عکس ها، سونی در طراحی اکسپریا زد۴، رویه ای مشابه HTC One M9 را پیش گرفته و تغییر خاصی در طراحی پرچمدار جدیدش اعمال نکرده است. طراحی این گوشی به نوعی ترکیب دو گوشی اکسپریا زد۳ و زد۲ است. زبان طراحی دستگاه همانند زد۳، OmniBalance است. فریم دور دستگاه فلزی است. در چهار گوشه دستگاه نیز بخش های پلاستیکی وجود دارد تا در هنگام افتادن گوشی، به نوعی از آن محافظت شود. 

 

image

 

قسمت مشکی رنگی که در کنار پورت میکرو یواس‌بی دستگاه قرار دارد، شاید بزرگترین راز طراحی زد۴ باشد. در بخش بالایی دستگاه نیز پورت ۳.۵ میلی‌متری هدفون و میکروفون دوم قرار دارد. بخش پشتی دستگاه اما برند سونی و اکسپریا وجود ندارد. البته احتمالا طراحی بخش پشتی دستگاه مشخص نشده است. همچنین احتمالا اینبار دوربین از کنار دستگاه به وسط و بالای بخش پشتی منتقل می شود. 

 

image

 

از مشخصات احتمالی دستگاه می توان به پردازنده Snapdragon 810، صفحه نمایش ۵.۲ اینچی QHD و دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی دستگاه اشاره کرد. احتمال دارد زد۴ در تابستان سال آینده معرفی شود. شما درباره این گوشی چه فکر می کنید؟

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (53 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۱/۶
پسر گلم این شباهت ها فقط به خاطر اینه که دیگه این طراحی مختص سونیه مثل همه ی برند های دیگه یه طراحی خاص برا خودش داره

مهمان

۱۳۹۴/۱/۶
وقتی این هیولایی ژاپنی بیاد دیگر جایی برای برندهای دیگر نمی ماند پس بهتره با آنها خداحافظی کنید هرچند سونی هم دارد خدا حافظی میکند ولی ایولا سونی معرکست

مهمان

۱۳۹۴/۱/۵
اره گند زده به هر چی آیفون و آی تی سی و سامسونگ

مهمان

۱۳۹۴/۱/۴
دوست عزیز سلام من به شما پیشنهاد می کنم z4 ultra بخری چون بنده چند ماه پیش هم از توی گوگل و هم از جی اس ام مختصری از مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی z4 ultra و تبلت z4 ultra خوندم که خیلی خوب بود

مهمان

۱۳۹۴/۱/۳
سلام عجب هیولایی این زد4 رودست نداره