خانهاخبار
مشخصات احتمالی LG G4

مشخصات احتمالی LG G4

جی اس ام: پیش تر هم مشخصات احتمالی پرچمدار بعدی ال جی لو رفته بود. حال بنظر می رسد طراحی که رندر های ال جی جی۴ را طراحی کرده بود، اطلاعات بیشتری از این گوشی نیز دارد.
۱۳۹۳/۱۲/۲۵

جی اس ام: پیش تر هم مشخصات احتمالی پرچمدار بعدی ال جی لو رفته بود. حال بنظر می رسد طراحی که رندر های ال جی جی۴ را طراحی کرده بود، اطلاعات بیشتری از این گوشی نیز دارد. به گفته او جی۴ از یک صفحه نمایش ۵.۶ اینچی استفاده می کند. البته خبری از رزولوشن صفحه نمایش این گوشی در دسترس نیست ولی پیش بینی می شود صفحه نمایش دستگاه رزولوشن 2K یا حتی 3K داشته باشد.

 

image

 

این گوشی که پیش بینی می شود در ماه آوریل معرفی شود، از پردازنده Snapdragon 810 استفاده می کند. در کنار این پردازنده ۶۴ بیتی و ۸ هسته ای، ۳ گیگابایت حافظه رم نیز وجود دارد.

دوربین اصلی دستگاه هم همانطوری که لو رفته بود ۱۶ مگاپیکسلی است. علاوه بر اینها به احتمال زیاد جی۴ اولین گوشی ال جی خواهد بود که به سنسور تشخیص اثر انگشت مجهز می شود. ال جی در نظر دارد تا بتواند ۱۰ میلیون جی۴ در سال جاری میلادی بفروشد. نسل قبلی یعنی جی۳، تنها در حدود ۶ الی ۷ میلیون دستگاه فروخت. شما درباره پرچمدار بعدی ال جی چه فکر می کنید؟

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (39 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۱/۱۶
ب نظر منوخیلی خوبه ولی مشخصاتتون اشتباه بود5.3اینچه بعد 8هسته 4هسته2 چهارهسته1.8فک کنم خیلی خوبه خیلی

مهمان

۱۳۹۴/۱/۱
دوستانی که تاحالا ال جی تو دستشون نگرفتن دروغ نیان نگن من جی 3 دارم تو اندروید 4 اره باتریشکم بود ددغ هم کمی میکرد اما تو اندروید 5 عالی شد . البته اندروید 5 واسه ال جی اومد اول اونم 2 ماه پیش واسه بقیه ی موبایل ها 2 یا 3 ماه بعد میاد منتظر g4 هستم . البته اگر پولم برسه !!!

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۲۹
الجی ابرفون میسازه به کوریه چشم حسود فک کنم تا حالا ال جی نگرفتی دستت والا

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۲۹
گوشی نیست که انرژی هستیه والا اصن یه وعضی...!!!!

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۲۸
دوست عزيز سامسونگ دوست،بهتره بدوني صفه هايه امولد ك رو سامسونگه اختراعه كمپانيه ال جي بوده