خانهاخبار
7 اتفاق مهم مراسم شب گذشته اپل

7 اتفاق مهم مراسم شب گذشته اپل

جی اس ام: بعد از چند ماه اپل در نهایت زمان ارائه ساعت هوشمند خود را مشخص کرد. 24 آوریل (4 اردیبهشت) زمان شروع ارائه این ساعت خواهد بود.
۱۳۹۳/۱۲/۱۹

جی اس ام: بعد از چند ماه اپل در نهایت زمان ارائه ساعت هوشمند خود را مشخص کرد. 24 آوریل (4 اردیبهشت) زمان شروع ارائه این ساعت خواهد بود.

 

در این زمان ارائه یک ساعت از طرف اپل، یک ریسک بزرگ است. اپل مدت هاست که یک محصول جدید را ارائه نکرده است و ساعت اپل واچ به عنوان اولین محصول جدید اپل بعد از استیو جابز شناخته خواهد شد.

 

شب گذشته اپل در کنار معرفی دوباره ساعت هوشمند خود و ارائه ویژگی های جدید این ساعت، یک مک بوک ایر جدید را معرفی کرد. نام این لپ تاپ "مک بوک" است و یک لپ تاپ فوق نازک با صفحه نمایش 12 اینچی است.

 

در این مقاله می خواهیم 7 اتفاق مهم مراسم شب گذشته اپل را با هم مرور کنیم، در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

image

 

1 – اپل واچ از ماه آینده در بازار موجود خواهد بود

 

اپل در معرفی اول این ساعت اعلام کرد که 3 مدل از این ساعت ارائه خواهد شد. Sport، Watch و Watch Editoin.

 

نسخه Sport ارزان ترین نسخه از این ساعت از قیمت 349 دلار برای اندازه 38 میلیمتری تا 399 دلار برای اندازه 42 میلیمتری شروع می شود. بدنه ساعت های این نسخه از آلومینیوم انودایز شده ساخته شده اند.

 

نسخه Watch که از استیل ضد زنگ ساخته شده از قیمت 549 دلار برای اندازه 38 میلیمتری تا 599 دلار برای اندازه 42 میلیمتری متغیر است. البته اگر بندهای متفاوتی را برای این ساعت انتخاب کنید تا 1099 دلار نیز قیمت ساعت بالاتر خواهد رفت.

 

در نهایت نسخه Watch Editoin قرار دارد. این نسخه که از طلای 18 عیار ساخته شده از قیمت 10 هزار دلار شروع به فروش خواهد شد.

 

 

2 – تعداد زیادی از برنامه ها برای ساعت اپل واچ وجود دارد

 

توسعه دهدنگان مدتی است که به WatchKit دسترسی دارند. اپل نیز با وارد کردن تعدادی برنامه زندگی را توسط این ساعت راحت تر کرده است. با اپل واچ می تواید در گاراژ منزل را باز کنید، برنامه پروازها را در امریکا مشاهده کنید، تاکسی خبر کنید. این ساعت می تواند سلامتی شما را دنبال کرده و در آخر هفته به شما یک گزارش کامل بدهد. برنامه های مدیا مانند شازم و اینستاگرام نیز در ساعت قرار گرفته اند.

 

3 – عمر باتری این ساعت 18 ساعت است

 

بدون باتری با عمر خوب، یک ساعت هوشمند هیچ ارزشی ندارد. این ساعت ها طراحی شده اند که روی دست شما بسته شوند نه اینکه به طور دائم روی پایه شارژ باشند. اپل وعده داده که این ساعت می تواند تا 18 ساعت بدون نیاز به شارژ کار کند. این زمان خیلی بد نیست اما ساعت های هوشمند اندرویدی هستند که بیشتر از این ها بدون نیاز به شارژ کار می کنند.

 

4 - RESEARCHKIT به شما امکان می دهد تا همیشه سلامتی خود را چک کنید

 

این یک نرم افزار است که برای بهبود وضعیت سلامتی طراحی شده است. این کیت چند برنامه دارد که بیماری های مختلفی را هدف قرار می دهند. این بیماری ها عبارتند از: پارکینسون و سرطان سینه.

 

با اجازه کاربر RESEARCHKIT می تواند دیتاهای که توسط برنامه های جانبی از کاربر جمع آوری می شوند را در اختیار دانشگاه آکسفورد و بیمارستان Mount Sinai قرار می دهد. اپل تاکید کرده که به این دیتاها دسترسی ندارد. در حال حاضر 5 برنامه برای این کیت وجود دارند اما زمان ارائه آن از ماه آینده و به صورت متن باز خواهد بود.

 

5 – با مک بوک ایر جدید و متفاوت اپل آشنا شوید

 

بعد از اینکه چند نسخه از مک بوک ایر را با تغییرات جزئی دیدیم، دیشب اپل یک مک بوک ایر کاملا متفاوت را معرفی کرد. این لپ تاپ 12 اینچی تنها 900 گرم وزن دارد و نام آن تنها "مک بوک" است. تکنولوژی به کار گرفته شده در صفحه کلید دستگاه کاملا عوض شده و در عین حال تاچ پد دستگاه نیز جدید است که به فشار حساس است.

 

تمام پورت ها از دستگاه حذف شده اند و تنها یک پورت به نام USB-C روی آن دیده می شود. مک بوک جدید بدون فن است و باتری آن می تواند تا 10 ساعت وبگردی با یکبار شارژ دوام بیاورد. دو رنگ برای این مک بوک در نظر گرفته شده، خاکستری و طلایی. قیمت این مک بوک از 1299 دلار شروع می شود.

 

6 – یک کابل برای تمام استفاده ها

 

اپل در مک بوک جدید تمام پورت های مک بوک ایر 13 اینچی را در یک پورت خلاصه کرده است. نام این پورت USB-C است. این پورت کوچک است و جهت ندارد. اپل 18 مهندس را به کار گرفته تا این پورت را روانه بازار کنند. اپل تبدیلی جداگانه را برای تبدیل این پورت به شارژر و USB همزمان به فروش می رساند.

 

7 – کار پلی برای خودروهای بیشتری ارائه خواهد شد

 

اپل در مراسم خود اعلام کرد که اپلیکیشن کارپلی راه خود را به 40 مدل خودروی جدید باز خواهد کرد. کارپلی در اصلی رقیبی برای خودروهای هوشمندی است که توسط گوگل روانه بازار خواهند شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۹
شماره 6 اصلا جالب نیست ، خصوصا اینکه باید تبدیل ها رو جداگانه بخری !

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۹
بهترین ها در بازار معرفی شدند

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۹
cheghadr ina mohem boodan

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۹
فقط ســـــــامــــســـونــگ