خانهاخبار
قیمت همه مدل های اپل واچ لو رفت

قیمت همه مدل های اپل واچ لو رفت

– جی اس ام: شهریور ماه سال 93 بود که شرکت اپل اولین نسل از ساعت های هوشمند خود، با نام اپل واچ را رسما معرفی کرد. ساعتی که اگرچه افرادی که در سالن حضور داشتند را هیجان زده کرد اما از جهت قیمت و تاریخ عرضه، آنها را نا امید کرد.
۱۳۹۳/۱۲/۱۳

– جی اس ام: شهریور ماه سال 93 بود که شرکت اپل اولین نسل از ساعت های هوشمند خود، با نام اپل واچ را رسما معرفی کرد. ساعتی که اگرچه افرادی که در سالن حضور داشتند را هیجان زده کرد اما از جهت قیمت و تاریخ عرضه، آنها را نا امید کرد.

 

image

 

ارزان قیمت ترین مدل اپل واچ که مدل 38 میلیمتری و اسپرت آن است، 349 دلار قیمت گذاری شده است. اما در مورد گران قیمت ترین اپل واچ چه حدسی می زنید؟ در عکس زیر می توانید قیمت تمامی مدل های اپل واچ که عرضه خواهد شد را ببینید.

 

image

 

بله درست خواندید. گران قیمت ترین مدل اپل واچ که هم بدنه و هم بند فلزی آن از طلای 18 عیار ساخته شده است، 20 هزار دلار قیمت دارد. اپل واچ در سه مدل Sport، Watchو Watch Edition عرضه خواهد شد. ارزان ترین مدل آنها، مدل Sport است که از پوشش صفحه نمایش Ion-X یا همان پوشش صفحه نمایش آیفون های جدید استفاده می کند. Watch Sport با بدنه نقره ای مات، و با بند های سیلیکونی مختلفی در قیمت های 349 دلار برای مدل 38 میلیمتری و 379 دلار برای مدل 42 میلیمتری عرضه می شود. بند های این مدل نیز به صورت جداگانه و با قیمت 49 دلار به فروش می رسند و از آنها می توانید در باقی مدل های اپل واچ نیز استفاده کنید.

 

image

 

مدل اسپرت همچنین رنگ خاکستری فضایی هم دارد که این رنگ کمی گران تر از مدل معمولی است. واچ اسپرت خاکستری با قیمت 399 دلار برای مدل 38 میلیمتری و 429 دلار برای مدل 42 میلیمتری عرضه خواهد شد. بند این مدل نیز سیلیکونی و مشکی رنگ است و به صورت جداگانه به قیمت 49 دلار به فروش می رسد.

پس از مدل اسپرت می رسیم به مدل Watch که پوشش صفحه نمایش آن از جنس سفایر است. همچنین بدنه این مدل حالت استیل براق دارد و تفاوت آن با واچ اسپرت کاملا مشهود است. این مدل در نسخه های متفاوت و با بند های متنوع تری عرضه خواهد شد. مدل ابتدایی آن با بند سیلیکونی مشکی و سفید خواهد بود که با قیمت 599 دلار برای مدل 38 میلیمتری و قیمت 699 دلار برای مدل 42 میلیمتری عرضه می شود. بند این مدل نیز به صورت جداگانه به فروش خواهد رسید.

 

image

 

نسخه بعدی Watch، بند چرمی کلاسیک دارد که با قیمت 649 دلار برای مدل 38 میلیمتری و 749 دلار برای مدل 42 میلیمتری عرضه خواهد شد. بند چرمی کلاسیک نیز به صورت جداگانه و با قیمت 99 دلار فروخته خواهد شد.

 

image

 

نسخه بعدی که بند چرمی دارد، می توانیم بگوییم مخصوص آقایان خواهد بود. این مدل که بند چرمی خاصی هم دارد، تنها در اندازه 42 میلیمتری و با قیمت 749 دلار عرضه خواهد شد. بند چرمی که برای این ساعت وجود دارد نیز به صورت جداگانه و با قیمت 99 دلار فروخته خواه شد.

 

image

 

همچنین نسخه بعدی نیز به نوعی مخصوص خانم ها ساخته شده است. این مدل نیز تنها در اندازه 38 میلیمتری و با بند چرمی به قیمت 699 دلار فروخته می شود. بند چرمی این مدل نیز به صورت جداگانه و با قیمت 149 دلار به فروش خواهد رسید.

 

image

 

پس از بند های چرمی به نسخه هایی از Watch با بند فلزی می رسیم. اولین و شاید جذاب ترین مدل، با بند میلانی در دو سایز 38 و 42 میلیمتری به فروش خواهد رسید. قیمت مدل 38 میلیمتری برابر 799 دلار و قیمت مدل 42 میلیمتری برابر 899 دلار خواهد بود. متاسفانه از این ساعت تا پایان لیست، دیگر بند ها به صورت جداگانه فروخته نمی شوند. اما در صورت خرابی یا مشکلی برای بند های این مدل ها، می توانید آنها را در فروشگاه های اپل تعویض کنید.

 

image

 

آخرین نسخه از ساعت های Watch و البته گرانترین آنها، بند فلزی دارد. این نسخه در دو سایز 38 و 42 میلیمتری و در رنگ های خاکستری و نقره ای عرضه می شود. قیمت این نسخه نیز به ترتیب معادل 899 و 999 دلار خواهد بود.

 

image

 

پس از مدل های Sport و Watch به ساعت های طلایی اپل می رسیم که تا کنون شایعات مختلفی راجب قیمتشان وجود داشته است. اولین نسخه از ساعت های طلایی اپل و البته ارزان ترینشان، بند سیلیکونی دارد و با قیمت 5999 دلار برای مدل 38 میلیمتری و 6999 دلار برای مدل 42 میلیمتری عرضه خواهد شد. بندهای این مدل نیز به دلیل استفاده از طلا در آن، به صورت جداگانه به فروش نخواهد رسید.

 

image

 

نسخه بعدی، با بند چرمی سرمه ای عرضه خواهد شد. این مدل نیز در هر دو اندازه و با قیمت های 6999 و 7999 دلار عرضه خواهد شد.

 

image

 

نسخه بعدی نیز با توجه به رنگ بندی و البته اندازه آن، می توان گفت مخصوص خانم ها ساخته شده است. این ساعت با بند چرمی قرمز و کرمی رنگ، در نسخه 38 میلیمتری و با قیمت 7999 دلار فروخته خواهد شد.

 

image

 

در پایان به خاص ترین ساعت طلایی از مجموعه ساعت های طلایی اپل می رسیم. این ساعت علاوه بر بدنه خود ساعت، از یک بند کاملا طلایی بهره خواهد برد. این ساعت در مدل 38 میلیمتری و 42 میلیمتری با قیمت های 16999 و 19999 دلار عرضه خواهد شد.

این خبر را می توان در دسته شایعات مربوط به اپل واچ قرار داد و نمی توان با قطعیت آن را تایید کرد. اما خوش بختانه زمان زیادی تا کنفرانس بعدی اپل باقی نمانده است و 5 روز دیگر همه چیز روشن خواهد شد. اما اگر قیمت ساعت های اپل واقعا این چنین باشد، باید منتظر ساعت های لوکس و البته گران قیمت تر اندرویدی باشیم. شما درباره این قیمت ها چه فکر می کنید؟ 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (80 نظر)

Bobby

۱۳۹۷/۶/۱۵
شما خوبی مهرسا جون !!! خخخخ ... مدل ساعت رولکستون رو هم بفرمایید لااقل اگه ریا نمیشه ما یادبگیریم

Mehrsa

۱۳۹۶/۱۱/۱۴
من با شما کاملا موافقم
واقعا

مهرسا

۱۳۹۶/۱۱/۱۴
مطمعن باش که عالیه اصلا شک نکن

مهرسا

۱۳۹۶/۱۱/۱۴
عزیزم اول باید بری تو اپلیکیشن واچ تو گوشیت بعد اپلیکیشن بارکد تو اپل وانت بعد با گوشیت بارکد رد اسکن کنی و باهم دیگه pair میشن

مهرسا

۱۳۹۶/۱۱/۱۳
عزیزم کنارش یک دکمه داره اون رو چند لحظه فشار میدی تا روشن شه بعد توی صفحه ها دنبال بارکد گر می گردی و بعد باگوشیت که البته اگه اپل باشه تو اپلیکیشن واچ گوشیت بارکد رو می خونه